KTM supermotard 640LC4 bwj 2005 inruil mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanx !

Ja en er wordt niet meer mee gereden dus hij zal wel zo mooi blijven ........

Maar nu wordt het tijd voor een nieuwe trotse eigenaar!
Kan ik de economie weer wat helpen ;)

kick
 
Kickje....

Ik word moe van het kicken ..... ik wil verkopen !!
kom op mensen de recessie hebben we aan ons eigen te danken ......

Doe een bod !
 
nou mensen, help deze jongeman aan een Te Gekke Buell X1 Millenium. heeft ie weer een lekkere speciale bike die hem helpen bij de langere afstandritten :9 :9 ;)
 
...Heb al 2 potentiele vervangers voor mijn KTM....maar nog geen kopers......waar blijven ze??
 
Het is wel een mooie Supermotard! Maar ik vind de vraagprijs wel aan de hoge kant!! Ruilen tegen mijn motor zou eventueel wel kunnen! Maar zoveel bijleggen word lastig! Succes met de verkoop en een schopje voor de motor...
 
Hee Sam,

Heb wel interesse maar heb wel een inruilertje. Wil van de rover 400 van m'n meissie af wegens overcompleet. Nette auto van het BJ. 1997 geen schade of andere enge dingen. Laat ff weten oft wat is wat betreft interesse en dan komen we der wel uit.

Gr.Wil
 
Hey Wil,

Ach ja we kunnen altijd kijken of het wat wordt.
Kan je mij wat foto's mailen en km stand enz enz

Zag ook dat je een beroep hebt wat ik serieus in overweging heb genomen om te gaan doen .... ook toevallig!

Ik hoor wel van je
 
Hey Sam.

Dat is zeker toevallig, zoveel ambumensen kom je hier niet tegen denk ik. Heb je een e-mail adres dan stuur ik de gewenste gegevens op. Stuur maar naar jachtservice@kpnplanet.nl

Gr.Wil
 
Hey wil,

ik ben morgen pas weer thuis dan kan ik weer mail versturen!

je hoort van me

kick
 
Wat is er nu mis met deze geweldige bike??

De prijs??
De kleur??
De km. stand??

Aan het eerste kan ik wat doen, de rest is zoals hij is.......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan