• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

kuipdelen gsxr 1100 1986

fighter henk

MF legend
Lid geworden
30 sep 2007
Waarderingsscore
167
Ik ben op zoek naar de achterkuipdelen/complete kont van model en kleur als op de foto

gr. Henk :W [Dode link verwijderd]

heb de complete kuip voor je liggen. alleen 1 zijpaneeltje is niet in kleur ( kwijtgeraakt tijdens een race..). zadel alleen niet. de rest wel ( steun voor de kuip voor is ook aanwezig). alles is 150 euri!!

Dennis ,

Zou je mij er wat foto's van kunnen sturen aub.

jij was toch ook met eeen slabby bezig :?

klopt...een slabby zonder kuip. is alleen een langbakken project. waar moet ik de foto's heensturen??? wilde nog meer slabby dingen hebben? heb nog een originele wielen, voorpoten ( neas uitgeschakeld, wel met wp progessief erin), of als je heeel erg geintereseerd bent een half af project ( wil hem wel afbouwen maar als je echt erom zit te springen....voor geld is alles te koop... }) )

Laatst bewerkt:
18082009074.jpg

18082009076.jpg

en deze 2 velgen zijn 100 euri extra ( de 2 uiteraard!!)

dus voor en achter kant bodywork = 150 euri ( tres cheap... :) )

samen met de velgen 250 euri....

wielen :N
voorvork :N

half project _O- [ ik heb er drie :+ ]

kuipframe :}
achterdelen :}

de zijkuipdelen lijken toch anders dan op de eerste foto .

Ik wil graag een prijs van : kuipframe , achterdelen compleet .

rem/schakelset ook aanwezig/overbodig ;) ??

zijkuipdelen : had ik aangegeven dat ik er 1 verloren had. de rechter is het origineel. de linker is de vervanger. 1 paneel klopt niet ( zoals ik had aangegeven). kuipframe en achterdelen is 150 euri, krijg je de voorkuip er ook bij....

remschakelset voor een slabby? volgens mij zijn die goud waard, is lastig te vinden. ander moet je een met ( misschien wel vloeken in de kerk des bouwers) met jerryt mailen, die heb een heeeeeeleboel setjes liggen.

Idioot met een rijbewijs ,

Er is mail , XB

:W :W

Terug
Bovenaan Onderaan