Kushitani Daiki handschoenen maat M

BB4L

Die hard MF'er
7 mei 2007
440
0
Lémburg
De handschoenen heb ik 1 motorweekend gebruikt, maar zijn toch te groot. Bon aanwezig, aankoopdatum 29-04-2009. Omdat ze gebruikt zijn, kan ik ze niet meer ruilen.
Nieuwprijs is €99,-, mijn vraagprijs is €75,- incl. verzenden.

Hier de foto en tekst van de site (kushitani.nl):

271


DAIKI
NIEUW! Binnenkort verkrijgbaar bij MotoPort. Sportieve handschoen die comfortabel draagt dankzij de voorgevormde, plooivrije Race Grip. Het anti-slipmateriaal op de pols, de afgedekte naden en de harde protectoren zorgen dat deze handschoen ook een hoog veiligheidsniveau biedt.

Bijzonderheden:
• zacht kangoeroeleren binnenhand
• verstelbare schacht
• "anti-tear-off” polsband
• Race Grip: voorgevormde, ongevoerde, plooivrije binnenhand
• Afgedekte naden
• Stretch op de vingers en de handrug
• Extra comfort door naar buitenliggende naden bij de vingers
• Harde, leren protectoren op hand en knokkels
• Foam-Shock-Absorber op de handballen
• Grootschalige leer-inzetten op de vinger, de palm en aan de zijkant
• anti-slip op de pols
 
Laatst bewerkt:
Vind ze erg gaaf :9~ , heb alleen geen idee of ze mij zullen passen ..
En er zit geen dealer hier in de buurt. Heeft iemand een idee of ze net als een anders merk zitten?
 
Het is de Europese maat M en geen Japanse maat, ze zitten hetzelfde als de Alpinestars SP-2 maat M die ik ook heb gepast.
 
Is goed! De handschoenen zijn nog niet verkocht. De Kushitani's voelen wel lekkerder aan door het kangerooleer, maar voor de maat kun je de Alpinestars SP-2 proberen.
 
Vandaag bij MotoPort geweest en de Kushitani's zelf gepast .. En helaas heb ik toch echt een S nodig!

Succes met de verkoop verder!
 
als we dan toch mogen bieden durf ik er wel € 50,- (incl. verzenden) tegenaan te gooien.

ik hoor het wel.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan