Kuthonden!

Zooropa

Die hard MF'er
26 nov 2005
523
0
Arnhem
ik kom vandaag moe thuis van mijn werk, ik moest overwerken.. dus dat telt ook een beetje mee..

ik kom dus de entree binnen waar ik ook mijn motorhoes bewaar, en ik denk nog: wat ruikt het vreemd hier.. jahoor... de kuthonden hebben voor de zoveelste keer tegen mijn hoes aan gezeken!

ik baal hier zo van... natuurlijk zijn er ook topics geweest hoe je die honden moest afschrikken... maar die achterlijke hondeneigenaren kunnen ook wel bedenken dat er een motor onder zit???

naja... het is wel beter dat ze tegen de hoes aan zeiken ipv mijn motor... maar dit is toch ook niet erg gezond.. waarom hebben die agenten geen boete voor wildplassen voor honden??
 
Kom... Laat ik alvast es ff de standaard reactie plaatsen. Hebben we dat maar vast gehad.

Omdat ze te druk zijn met flitsen en donuts eten, natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Kom... Laat ik alvast es ff de standaard reactie plaatsen. Hebben we dat maar vast gehad.

Omdat ze te druk zijn met flitsen en donuts eten, natuurlijk.


Hey :( Als de modjes alles voorkouwen, wat moet wij gewone stervelingen hier dan nog posten |( |( |( |( |(













:+
 
Heb je onderzocht of het van een hond was?
Wie weet is het de buurman, of de buurvrouw. :+

Bakkie, schakel CSI in.
 
Laatst bewerkt:
En volgens mij is de kans groter dat het klotehonden zijn geweest. Die piesen doorgaans zijwaarts tegen objecten aan.
Als dit een discussie over het geslacht van dieren gaat worden we beter met zijn allen naar www.dieren-forum.nl kunnen gaan...




...kudos voor mensen die erop klikken. :P
 
Laatst bewerkt:
Je moet je motorhoes wassen met wasbenzine, dan blijven de honden vanzelf weg. Want voordat ze pissen gaan ze ruiken.
 
of je laat een hoes drukken met:

Flikker op vieze kuthond of ik trek je ballen eraf!

Misschien dat het baasje het dan snapt (die hond natuurlijk niet, die heeft er gewoon schijt aan)
 
Kom... Laat ik alvast es ff de standaard reactie plaatsen. Hebben we dat maar vast gehad.

Omdat ze te druk zijn met flitsen en donuts eten, natuurlijk.

Of...

00032311.jpg
 
Je moet je motorhoes wassen met wasbenzine, dan blijven de honden vanzelf weg. Want voordat ze pissen gaan ze ruiken.

Pis er dan lekker zelf overheen, want die beesten ruiken dan jouw territorium toch?
Om de dag je ochtendpis opvangen en overheen gooien. Voor het ultieme effect pis je in een plantespuit en gebruik je dat om je motor(hoes) te markeren.

:Y









:+
 
neem gewoon es een dagje vrij en castreer die honden persoonlijk zonder verdoving

dan moet dat beest nog steeds zeiken hoor, dan kan je beter zijn bek dichtnaaien :9

ik vind t nie normaal maar ja, wat doe je eraan, je motor ergens anders neerzetten?
 
Laatst bewerkt:
hey ehm iemand had het over motorhoes wassen....kan dat zomaar? kan je die dingen in de machine flikkeren?
 
Terug
Bovenaan Onderaan