laat hier je icoon / avatar resizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cool ! Die gaat erin !

nu we elkaar toch aan et aftroeven zijn, is dit niet beter?

full
 
image24%20copy.jpg


image24%20copy2.jpg


achtergrondje toegevoegd, is het niet zo kaal.

vlammencopy.jpg

voila, verkleind. Ik combineer photshop met paintshop pro. Photoshop heb ik er pas op staan en werkt voor mij niet gemakkelijk. Moet veel te veel zoeken achter de juiste tools.
 
Laatst bewerkt:
full

als je willen mogen jullie de mijne ook wel kleiner maken. ik kreeg hem niet kleiner. hij is nu 11kb. kijk maar of jullie er iets mee kunnen.

mvg ruben.
 
Ik ben eens wat aan het klooien geweest met de Ulead gif animator. Heb als test icoontje van Ren & Stimpy gemaakt.
Test is gelukt :) maar wel wat groot (93 kB) :o
Renstimpy.gif

Het is mij niet echt gelukt hem wat kleiner te krijgen en het nog wel wat te laten lijken...
Als iemand wat probeerd dan graag erbij zetten hoe/wat/waardoor etc. Kan ik het volgende keer zelf 8-)
 
Ik ben eens wat aan het klooien geweest met de Ulead gif animator. Heb als test icoontje van Ren & Stimpy gemaakt.
Test is gelukt :) maar wel wat groot (93 kB) :o
(Afbeelding)
Het is mij niet echt gelukt hem wat kleiner te krijgen en het nog wel wat te laten lijken...
Als iemand wat probeerd dan graag erbij zetten hoe/wat/waardoor etc. Kan ik het volgende keer zelf 8-)
De helft van de frames verwijderd en hoge compressie uitgevoerd.
Gedaan met animationshop, dit zit bij paintshop pro. Nog 25 kb

full
 
laat maar...sjezus.........vraag ook een keer wat........... :r
 
Laatst bewerkt:
Als jullie dan toch bezig zijn,maar moet wel vloeiend graag blijfen ;)
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 02 augustus 2003 14:40 schreef Target het volgende:(Afbeelding) 22kb en hij draait uitraard 2x zo snel omwille van de verwijderde frames
Okee.....
[klaagmode] vind em wel beetje "spikkelig"[/klaagmode]

zal er nog ff over denken..
Toch vast badankt.
 
kunnen jullie die van mij ook doen pliezz?
full

oeps , sorry ik maak er wel een zooitje van zeg.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan