Laatste groet Motor muis

Ik kan morgen hellaas niet aanwezig zijn bij het afscheid van Motormuisje. Met mijn gedachten zal ik er echter wel - tenminste af en toe - zijn! Ik wens allen betrokkenen - aanwezig of niet - sterkte toe! De betrokkenheid van zovelen doet mij in ieder geval goed! Ik heb grote waardering voor iedereen die zo intens mee leeft en daar ook blijk van geeft! Ik hoop dat de naasten van Motormuisje daar enige troost uit kunnen putten!

Luis
 
Mag ik een idee uitspreken?
om een goede vriend die stevig in de schoenen staat op (grote) afstand en dat de bezoekers er niets van in de gaten zullen hebben,
om voor uzelf en uwer vader 1 en ander vast te laten leggen middels foto of video.
Fotos is een boekje en video op CD.

Op een moeilijke momenten, want die komen er in de jaren, kunt u door het bekijken van deze foto of video van maandag, weer wat kracht uit putten om verder te gaan.
In boekje kunt u ook uitspraken en berichten van uwer moeder in dit forum, her-schrijven of copieren. Tis maar een idee.

voor andere lezers,
dit lijkt wat vreemd maar ervaring leert dat mensen hier steun uit kunnen halen en op zo een dag denk je daar niet aan en later is het: "Had ik toen maar even zus of zo gedaan".

Dat is helemaal niet vreemd! Bijna 11 jaar geleden overleed mijn vrouw plotseling, 41 jaar oud. Een neef van haar heeft foto's gemaakt. Ik kijk ze niet veel, eens per jaar of zo. Maar het is wel heel mooi om te zien wie er waren en hoeveel. Als je de kans hebt: doen!
 
Ik ben er ook niet bij, maar sinds ik het weet is het nog niet uit mijn gedachten geweest.
Dus ik begrijp wat het moet zijn voor de mensen die het geluk hadden om haar te kennen.
 
Ik ben er helaas ook niet bij. Het is te ver voor mij maar.... ik zal zeker aanwezig zijn in gedachten.
Aan allen die gaan... sterkte.
 
Chrisje ... meid.. ik ben nu niet in Dordrecht maar ik denk momenteel wel aan jou en je naasten en iedereen die je lief had.

Scheur lekker op je Burgman de hemel in... zwaai af en toe eens naar ons...
wij zullen zeker terug zwaaien !

Rust zacht
 
Het is ook voor mij te ver en moet werken vandaag,
maar toch naar het motor-forum gekomen om mijn laatste groet te brengen:
het blijft in je gedachten hangen!

Motormuisje, ik hoop dat er daarboven ook een goede Suzuki-dealer is...
 
Lief Chrisje,

Rust zacht en dat je in de hemel hele mooie wegen kan berijden zonder gevaar...

Het was me een eer om je de laatste groet te mogen bewijzen '(

Wens V!c haar zoon , moeder en de rest van de nabestaanden heel veel sterkte de komende tijd om het een plekje te geven.....

Ik zal ook me best doen om het n plekje te geven, maar weet dat het heel erg moeilijk zal worden.

Liefs en je zal nooit vergeten worden

Miros
 
De eerste dag na de crematie is aangebroken.

Namens de familie en mij wil ik iedereen bedanken voor de gegeven steun. We putten ook heel veel steun en kracht uit alle reacties van hier op het forum, de ontvangen rouwkaarten en de forumleden die zijn langsgekomen voor de uitvaart.

Het was uiteindelijk een dienst zoals Chrisje dat gewild zou willen.

Rust zacht Chrisje!
Burn rubber not your soul.
 
Pas nu lees ik over het tragisch ongeval dat motormuisje trof. Wat een vreselijk nieuws. Langs deze weg betuig ik de nabestaanden van motormuisje mijn deelneming en wens hen de kracht toe met dit verlies verder te leven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan