Landelijke motordagen 2007 ?

maarten_zxr

MF veteraan
8 feb 2005
2.375
0
Velp
:W

Vorig jaar waren er de landelijke motordagen *O* Je kon proeven van assen :9~

Vorig jaar ben ik alleen niet geweest |( dus vind ik het dit jaar tijd voor een herkansing O-)

Nu lees ik op www.tt-assen.nl dat ze dit jaar op 21-22 april zijn. Ik kan alleen niet meer info vinden, laat staan waar je je kunt inschrijven.



Ben ik te laat? Te vroeg? Waar kan ik me inschrijven? Wanneer? Wie gaan er nog meer?

*O*
 
landelijke moterdagen gaat niet door
de dagen zijn door assen verkocht aan de crt
de crt is inmiddels al volgeboekt
lijkt erop dat t grote geld tog meer aantrekkingskracht heeft dan de gem motorrijder
eens van t circuitrijden te laten proeven
 
landelijke moterdagen gaat niet door
de dagen zijn door assen verkocht aan de crt
de crt is inmiddels al volgeboekt
lijkt erop dat t grote geld tog meer aantrekkingskracht heeft dan de gem motorrijder
eens van t circuitrijden te laten proeven

Crtholland, Motorsportlifestyle en Motorsportschool hebben deze data niet op hun site staan.
Ben wel benieuwd welke crt organisator jij dan bedoeld.
 
oke vergeet mijn vorige reactie maar
op t rd 350 forum las ik iets dat t n week eerder is
weet t nu ook niet meer
 
Op de site van assen staat anders ook nog gewoon dat het op 21-22 april is :?

Ik wil alleen weten vanaf wanneer je je kunt inschrijven ofzo *D
 
Inschrijven voor de TT-Assen nieuwsbrief en gewoon afwachten.
Als het goed is krijg ik automatisch de inschrijfpapieren in huis omdat ik vorig jaar (en het jaar ervoor) ook al heb gereden.
Regelmatig de TT-Assen site in de gaten houden kan ook geen kwaad.
 
Je hebt Mail :Y

Het TT Circuit Assen organiseert dit jaar alweer voor de 17e keer de Landelijke Motordagen! Dit jaar niet traditiegetrouw op Koninginnedag, maar op zaterdag 21 en zondag 22 april.
U kunt zich inschrijven voor één of méér sessies Toerrijden
(kosten € 27,50 per sessie) of Sterrijden met tijdopname (kosten € 47,50 per sessie).
Wees er snel bij want vol is vol! Het inschrijfformulier kunt u ook downloaden van onze internetsite www.tt-assen.com
 
Je hebt Mail :Y

Het TT Circuit Assen organiseert dit jaar alweer voor de 17e keer de Landelijke Motordagen! Dit jaar niet traditiegetrouw op Koninginnedag, maar op zaterdag 21 en zondag 22 april.
U kunt zich inschrijven voor één of méér sessies Toerrijden
(kosten € 27,50 per sessie) of Sterrijden met tijdopname (kosten € 47,50 per sessie).
Wees er snel bij want vol is vol! Het inschrijfformulier kunt u ook downloaden van onze internetsite www.tt-assen.com

*O*

*D

Dankjewel :D

Ik heb zelfs nog geen mailtje gehad van assen zelf :? maar heb me wel ingeschreven voor die mail-dinges :(
 
me reet inflatie. was vorig jaar ook al.
Met een crt daggie ben je 210 kwijt voor 5 sessies. Bij hun 5x 47.50=237.50!!!
Met msl ben je 175 kwijt. Scheelt nogal vind ik ;)

belachelijk veel geld.... ik wou eerst ook rijden, maar nee bedankt :X
 
Ik vind het voor even proeven wel meevallen. Als student zijnde heb ik geen zin om 210 euro te betalen als het bijvoorbeeld in het water valt. Dat geld weet ik dan wel beter te besteden. die 27,50 voor een toersessie kan ik nog nét missen :9
 
me reet inflatie. was vorig jaar ook al.
Met een crt daggie ben je 210 kwijt voor 5 sessies. Bij hun 5x 47.50=237.50!!!
Met msl ben je 175 kwijt. Scheelt nogal vind ik ;)
Toevallig zie ik net dat er vandaag €25,= afgeschreven is voor reservering CRT,maar idd t'is allemaal duur ;(
 
He ZXR, ik herinner me dat je afgelopen jaar ook interesse toonde hiervoor.

Altijd wel lachen om voor 27,50 euro even een paar rondjes te rijden en al helemaal voor een eerste indruk van het circuit.

Ik vond het afgelopen jaar veels te langzaam gaan tijdens het toerrijden ;( , en ik vind 47,50 per sessie veels te veel. Ik ben dit jaar dus niet van de partij ( ga er wel even heen, mijn vriendin rijdt misschien en een paar vrienden).

Ik heb me nu wel ingeschreven voor een circuitdag in Zolder en wil nog wel wat meer dagen gaan rijden.

Heb me trouwens ook rotgezocht naar formulieren op de site van assen..

Veel plezier en succes :W
 
He ZXR, ik herinner me dat je afgelopen jaar ook interesse toonde hiervoor.

Altijd wel lachen om voor 27,50 euro even een paar rondjes te rijden en al helemaal voor een eerste indruk van het circuit.

Ik vond het afgelopen jaar veels te langzaam gaan tijdens het toerrijden ;( , en ik vind 47,50 per sessie veels te veel. Ik ben dit jaar dus niet van de partij ( ga er wel even heen, mijn vriendin rijdt misschien en een paar vrienden).

Ik heb me nu wel ingeschreven voor een circuitdag in Zolder en wil nog wel wat meer dagen gaan rijden.

Heb me trouwens ook rotgezocht naar formulieren op de site van assen..

Veel plezier en succes :W

ThX!

Ik heb een filmpje gezien van toerrijden 2005, en dat ziet er nog vrij snel uit...

Ik heb me vorig jaar niet ingeschreven, dit jaar zijn de formulieren al de deur uit *O*

Circuitdag wil ik ook nog gaan doen, maar dat kost me nu nog ff te veel geld :9

Verder vraag ik me af hoe lang het duurt voordat je wat te horen krijgt. Precieze dag en tijd enz.
 
Ooit, lang geleden (20 jaar of zo), organiseerde de ANWB jaarlijks motoropstapdagen, om mensen kennis te laten maken met motorfietsen en motorrijden. Daar kon onder andere op een afgesloten terrein zonder rijbewijs een stukje worden gereden. Ik heb daar nog mijn eerste motor(kilo)meters gereden, op een of andere OTR :)

Is iets heel anders, dat besef ik ;) .... maar worden die dagen ooit nog ergens georganiseerd, of heeft de ANWB de motorrijder opgegeven?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan