Landelijke motordagen ASSEN 2009

Ik was te snel voor Ad ;)
09AE2-0244-073.jpg
 
Heeft iemand de crash van de Duitse motor bij het opstellen nog gezien, vlak voor de toersessie P van zondag? Een Duitser die de vanghekken in reed?
 
full

mijn vader 70 jaar jong zaterdag op assen heeft iemand misschien nog meer foto's gemaakt volgens mijn vader stonden er heel wat fotografen langs de baan
 
nou fatsoenlijke fotos van mij zijn er iig niet.

had gehoopt op wat beters/leukers heb nog zo leuk geposeert met me duimpie en met een schrapend steppie aan de grond :P maar geen piccie's van gemaakt of nwel gemaakt maar niet geplaatst iig.

kijk dit is toch geen foto, wees eerlijk de steppies doen niet eens vonketrekken :')

4v4krk.jpg
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]
mijn vader 70 jaar jong zaterdag op assen heeft iemand misschien nog meer foto's gemaakt volgens mijn vader stonden er heel wat fotografen langs de baan

Hey das toevallig.
Dan reed ik samen met je vader in toer B of C, dat weet ik even niet meer.
Hij reed achter mij aan, later had ie er geen zin meer in en ging ie strak achter de marshall rijden.

Een vriend van me heeft nog wat foto's geschoten, waar je pa ook wel wzig opstaat :P

dsc02490medium.jpg


Link met nog wat plaatjes in vol formaat:
ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs
 
Hey das toevallig.
Dan reed ik samen met je vader in toer B of C, dat weet ik even niet meer.
Hij reed achter mij aan, later had ie er geen zin meer in en ging ie strak achter de marshall rijden.

Een vriend van me heeft nog wat foto's geschoten, waar je pa ook wel wzig opstaat :P

[afbeelding]

Link met nog wat plaatjes in vol formaat:
ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs

hoi bedankt voor de foto van mijn vader mijn vader is er vorig jaar hard van af gegaan was toen nat en achteraf bleek verkeerde voorband nu weer voor het eerst op het circuit gereden moest dus even weer wennen maar toch 2.13 gereden hij rijd ook weer mee met de ducati clubrace hij zegt dat het de laatste keer is maar het bloed kruipt toch
wij zijn als gezin trots op onze vader en man en opa en gaan het hele weekend weer mee altijd heel gezellig de ducati clubrace
 
Ha lachen foto's... Nog iemand gereden in ster 13?

Ik had het dubbelop, ster 13 nummer 13.. hahaha...

Vond het een mooi dagje, te laat met inschrijven dus maar op de bonnevooi die kant op, en toch nog een plekje kunnen veroveren... :) Ik doe liever 2 sessies, één om in te komen en één om een tijd te zetten, maja dat moest nu maar in één sessie... :)
Toch nog en 2:18 en een beetje gereden... :)
Goed naar mn zin gehad!

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan