Landelijke Motordagen Assen 30 April/1 mei

Zijn de landelijke motordagen een aanrader???

  • Ja

    Stemmen: 8 80,0%
  • Nee

    Stemmen: 2 20,0%
  • Redelijk

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
Eens kijken of we dit jaar ook zo'n team bij elkaar krijgen :+
full
 
Ik ga dit jaar voor het eerst een CRT doen in de beginnersgroep maar ik weet niet wat ik verwachten kan. Wordt hier heel hard in gereden of wordt er heel beheerst en rustig de ronden afgelegd? Ga trouwens met mijn nieuwe aanwinst de Gixxer 600 K6 *O*
 
Ik ga dit jaar voor het eerst een CRT doen in de beginnersgroep maar ik weet niet wat ik verwachten kan. Wordt hier heel hard in gereden of wordt er heel beheerst en rustig de ronden afgelegd? Ga trouwens met mijn nieuwe aanwinst de Gixxer 600 K6 *O*
Niet zenuwachtig worden er zijn er meer die voor het eerst hier gaan rijden,gewoon blijven opletten en de aanwijzingen en adviezen van de instructeurs opvolgen,geloof in je zelf en alles gaat goed komen,al gauw wil je zelf sneller :Y
 
Niet zenuwachtig worden er zijn er meer die voor het eerst hier gaan rijden,gewoon blijven opletten en de aanwijzingen en adviezen van de instructeurs opvolgen,geloof in je zelf en alles gaat goed komen,al gauw wil je zelf sneller :Y
Zenuwachtig zal ik pas zijn als ik de pits uitrij achter de marshall aan :Y . Ik zal zeker goed opletten en veeeeeel vragen stellen aan de instructeur want ik ben daar om iets te leren. Ga me ook niet bewijzen tegenover anderen want dan gaat het mis en ik ben daar ook een beetje te oud voor (31) ;) en ik wil heelhuids met de motor weer naar het vrouwtje terug.
 
Zenuwachtig zal ik pas zijn als ik de pits uitrij achter de marshall aan :Y . Ik zal zeker goed opletten en veeeeeel vragen stellen aan de instructeur want ik ben daar om iets te leren. Ga me ook niet bewijzen tegenover anderen want dan gaat het mis en ik ben daar ook een beetje te oud voor (31) ;) en ik wil heelhuids met de motor weer naar het vrouwtje terug.



Te oud?? met 31 jaar?? Ik was vorig jaar ook voor het eerst een crt aan het doen en was ook zenuwachtig. Veel vragen heeft mijn inziens niet zoveel zin. gewoon luisteren/kijken en zelf proberen na te gaan/denken waarom het zo moet.
En bewijzen wi luiteindelijk iedereen wel een beetje. De een wat meer de ander wat minder. Anders ga je dr niet naar toe (mijn mening).
1e sessie
rondjes van 2.20 (afgelopen jaar met oude baan dus).Erg rustig rij je hier
2e sessie gaat iets harder ong 2.10
dan pauze
3e sessie ong 2.00
4e sessie vrij rijden.
heb toen een 1.49 gereden. En dan denk je jezus wat ga ik hard.
Totdat de marshall je voorbij komt met 1.35 :X
Daarna ga je gevorderde doen en gaat alles (wat) sneller en mag je een sessie meer doen.
Succes.


Ps ik rijd ook met een GIX 600K6 *O* net nieuw gekocht en helemaal gestript ivm racen.
 
Heb ook nog niets ontvangen..... maar heb wel erg veel zin in.

ga nog ff voor de tijd wat andere remblokken monteren.... enne dan moet het helemaal goed komen...... mbt die K6 :} :} :} :9~
 
las trouwens net in de motorplus de testen van de nieuwe 1000 cc...... brute power weer zeg...... Suzuki kwam weer goed uit de bus 8-)
 
Ola! Het duurt nog even maar aan de andere kant; het is zo eind april. Ben er zelf 29 april op CRT. Maar kom zeker kijken de 30ste!
 
Ik heb een paar jaar geleden met een Honda GL1000 K1, een kale Goldwing, een toursessie gereden, samen met m'n vriendin op een VX800. De meeste mensen remden veel te vroeg, vond ik wat link als je nogal laat remt met een motor van 320 kg.
Maar het is gewoon leuk om een keer te doen, vooral die gastjes op hun zeshondertjes die een knee-down proberen te maken. Als je een vent bent, punt je je steppies ff bij. :Y
Bij mij vonkten de middenbok en jiffy erg mooi. :P
Na afloop kwam iemand me bedanken, want zoiets had hij nog nooit gezien.

Ik zou nu wel weer heen willen omdat je nu op het GP circuit rijdt, maar ik heb nu een BMW met bekrachtigd remsysteem, en daar is me al een keer één achterop gerost. :N
'K weet nog niet...
Maar ik kan een toursessie iedereen aanraden als je eens wilt zien wat kan met die motor van je. O-)
Maar wordt idd niet overmoedig.
 
Ola! Het duurt nog even maar aan de andere kant; het is zo eind april. Ben er zelf 29 april op CRT. Maar kom zeker kijken de 30ste!


kijkerdekijk dan doet mijn schoonvader ook de CRT.... op een Hayabusa

wens je veel plezier en succes :Y
 
Ben ik dr ook!! Welke groep zit je??
Ben dr 26, 31 maart en 12 april ook....


Ik zit voor de derde keer lekker in de beginners... schiet dus nog niet echt op met mijn circuit prestaties... neemt niet weg dat ik helemaal uit mn dak ga! Maar zijn altijd zoveel mensen, hoe herken ik jullie... denk dat we maar naambordjes moeten gaan dragen.. :X
 
kreeg ik toch gotdomme post vanuit Assen met inschrijfformulieren....... DIE heb ik dus niet nodig!!
 
kreeg ik toch gotdomme post vanuit Assen met inschrijfformulieren....... DIE heb ik dus niet nodig!!

Jij krijgt tenminste nog iets uit Assen. :X
Ik ben nog steeds aan het wachten op de bevestiging.
 
Terug
Bovenaan Onderaan