Landingstel voor Goldwing

helddi

MF'er
11 nov 2006
61
0
Arnhem
Zag volgend filmpje op internet. Ik dacht eerst dat het een grapje was maar nee hoor!

Voor iedereen die wel eens gewankeld heeft met zijn Wing (en wie heeft dat niet), misschien toch een idee.
 
Laatst bewerkt:
Machtig mooi
it doesn't change the beautiful lines of your Goldwing!
hahahahah

als je de tankdop kan vinden op zo'n wrak, openmaken en een brandende lap erin
 
Toch niet jaloers????








www.clock4u.eu/hobbyklokken.htm

Zeker wel,
ik heb er geen radio, airco, verwarming, zijwieltjes, achteruit, koffers, en weet ik veel wat nog meer op zitten ;(
De gemiddelde vrachtwagenchauffeur heeft minder tot zijn beschikking.....
filerijden is btw ook echt een goede reden om Goldwing te gaan rijden... want je staat altijd vooraan met zo'n prachtbeest ;)

Het feit dat ze het een motor mogen noemen is stuitend
 
Laatst bewerkt:
Is het een Civic is het een Accord, nee het is super opa.

Helemaal top, als je een Goldwing koopt wil je eigenlijk een koekblik, nu is het helemaal af 4 wielige Honda....

Moet je nu ook een koekblik rijbewijs hebben??

Goed zeg, leuk assesoire voor je R1 of SM, als ik een keer een brok ga verbouwen gaan we het gewoon voor de lol erop zetten.

Haha dikke poep.

Groet #
 
Is het een Civic is het een Accord, nee het is super opa.

Helemaal top, als je een Goldwing koopt wil je eigenlijk een koekblik, nu is het helemaal af 4 wielige Honda....

Moet je nu ook een koekblik rijbewijs hebben??

Goed zeg, leuk assesoire voor je R1 of SM, als ik een keer een brok ga verbouwen gaan we het gewoon voor de lol erop zetten.

Haha dikke poep.

Groet #


De volgende accesoire die uitkomt voor zo'n bak is een override...
Zodat er boven 15 mile per uur ook gewoon met de zijwielen kan worden gereden!
hahahahahahah wat een schroothoop
 
Is het een succes geworden? Want 't lijkt me een oud filmpje...

Het schijnt inderdaad dat de firma die dit wilde leveren niet meer bestaat. Maar die Amerikanen kennende komt er wel weer een ander. Ik vind het eerlijk gezegd nu nog niets, maar ik kan mij voorstellen dat als je ouder bent het een veilige oplossing is om toch nog motor te rijden. Je kunt het wel niet stoer vinden, maar met 400 kilo op de grond liggen is ook niet stoer. Ik heb een lichte stoornis in mijn evenwichtsorgaan. Dat is nu nog geen probleem, maar dat kon wel slechter worden. En hard rijden is nooit een kunst. Daar heb ik ook geen problemen mee.
 
Nu is hij pas echt compleet als auto
atar_doh.gif
 
Ik heb je reply verwijderd PKAWA, en ga er maar vanuit dat je de waarschuwing niet gelezen had, je hebt inmiddels een berichtje gehad en bent nu dus op de hoogte.
 
Laatst bewerkt:
No offence, maar tegen de tijd dat je dat soort "accesoires" nodig hebt wordt het
A) tijd om een lichtere motor te kopen welke je WEL in evenwicht kunt houden op eigen kracht.
B) tijd om helemaal te stoppen met motorrijden en een aixam te kopen.
 
nou hebben we hier toevallig een keer zon ding gemonteerd,voor een vrouw met een bepaalde handicap,maar helemaal Goldwingverliefd.wie zijn julliue dan om dat uit te lachen of grappen over te maken.
Blijft leuk al die opmerkingen van mensen die nog NOOIT goldwing hebben gereden.
 
nou hebben we hier toevallig een keer zon ding gemonteerd,voor een vrouw met een bepaalde handicap,maar helemaal Goldwingverliefd.wie zijn julliue dan om dat uit te lachen of grappen over te maken.
Blijft leuk al die opmerkingen van mensen die nog NOOIT goldwing hebben gereden.

Ok in dat geval is het zeker handig. :Y Het blijft zwaar zo'n goldwing...

ook handig bij het stapvoets rijden op je examen ;)
 
als je benen hun kracht verloren hebben door weet ik veel wat kan je inderdaad nog prima motor rijden mits je je enkels nog wel kan bewegen.

ik vind dit een hele mooie oplossing om niet alle 80+ (estimated) motor rijders op een trike te zien verdwijnen.

en t is tevens een mooie vervaning van je bokstandaard
 
Als je de kracht niet meer hebt om je motor te ondersteunen moet je al helemaal niet meer gaan rijden.
Dan ben je gewoon een gevaar op de weg.
 
Hoi allemaal,

Ik ben 33 jaar en heb een Goldwing 1500SE. Dat is een machine van 382 kilo leeg. Neem nog een extra helm en wat drinken en dergelijke mee en je zit rond de 400 kilo. En ik sport regelmatig, dus kan niet zeggen dat ik geen kracht heb. En ik ben 1.90 meter lang, dus ook geen excuus.

Laatst ging ik met een maat een stukje rijden. We wilde stoppen op een parkeerplaats en in de bocht ging een &^$#*(%$ onverlaat op de rem (let wel, ik reed stapvoets) en moest zelf dus ook stoppen. Omdat de motor een beetje in de bocht hing hield ik hem dus niet meer en moest hem neer leggen op zijn beugels.

Alvorens commentaar te leveren, probeer het zelf eens zou ik zeggen.
Ik zou het zelf niet installeren, maar op zich geen slechte optie, zeker niet bij mij in de garage...

Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat het NIETS met kracht te maken heeft. 400 kilo is heel veel en zeker als je het verkeerd beet hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan