Lara ff voorstellen

Lara Greyjoy

MF'er
25 mrt 2014
131
0
Groningen
Hallo allemaal

Ik ben Lara Greyjoy AKA Laura en een vervend Game of Thrones fan zoals jullie zien :P

Vorig jaar, nog voor de nieuwe regeling, heb ik geprobeerd mijn rijbewijs te halen, maar dat is toen niet gelukt. Omdat ik nog geen 24 ben, heb ik maar ff een jaartje gewacht en ben begin januari weer begonnen met lessen. Heb intussen mijn AVB'tje gehaald en heb ook al een keer AVD examen gedaan, maar helaas door de zenuwen gezakt die eerste keer. Nu wacht ik op een nieuwe examendatum :)

Ik heb nog geen motor in de garage staan, maar heb al wel eentje op het oog! Een suzuki Savage. Mn vader heeft daar twee van gehad toen hij begon met rijden en hij raadde het me aan, zeker omdat ik wat meer gericht ben op de cruisers dan de racers.

Het zal nog wel even duren voor ik mijn rbw heb omdat mijn instructeur op vakantie gaat over twee weken en ik dan dus geen examen kan doen (balen!) maar ik hou de moed erin!
 
full

Kijk ook eens in het Groninger Topic! :W
 
Welkom op MF, Savage is een leuke motor als je het mij vraagt :) Succes met het halen van je rijbewijs !
 
Terug
Bovenaan Onderaan