Last-minute gezocht: pension/gasthaus omg. Adenau of Moezel

El Pollo Diablo

MF veteraan
14 jul 2007
7.122
104
Drechtsteden
Sjonge, ik zoek me rot, heb zeker al 10 hotels/pensions/gasthausen aangeschreven, maar tot nu toe alles vol. Ja, eentje, maar die zit in Echternacherbrücke in Luxemburg. Echter ik zoek dus een verblijfadres voor 2 nachten in omgeving Adenau (Ring) of Moezel.

Weet iemand nog iets? Gaat om 2 nachten in een 2 persoonskamer met ontbijt. En als de motoren overdekt kunnen staan zal dat top zijn ;)

Mijn dank is nu al groot :}
 
Hexenhuis in Bullay bellen (bellen is beter dan mailen bij hen, ze spreken Nederlands). Wanneer ze vol zijn hebben ze mogelijk nog alternatieven. Motoren staan echter niet droog.

Anders Grillhuette Schneiders in Beuren proberen. Ook hij heeft wellicht nog een alternatief als hij vol zit..
 
Ohja, 10 tot 12 mei, maar heb inmiddels al wat ;) Hexenhaus zat vol, alleen nog een 7 pers kamer, zit je dus met andere mensen..

Heb nu deze gevonden onroad-cafe.de

:]
 
Gaat druk worden in die contreien dat weekend, heb me gisteravond ook helemaal lam gezocht naar goede slaapopties. Vol, vol, vol.
 
Laatst bewerkt:
Mag jij wel alleen naar het buitenland reizen dan.. :')
 
Ben jij de Mike die ik ken van Hof van Saksen???

Nee dus, dat is iemand anders. Sorry! Mooie foto's op je homepage trouwens!

Denk het niet..... er zijn dus meer hondjes die Fikkie heten... :+
Dank je wel voor het compliment.... *O*

Je zit overal een half uurtje vandaan. Wel kun je vanaf hier mooie routes rijden tussen de Moezel en de Rijn.
In de bar zitten is in de avond ook geen straf hoor...........best gezellig daar.
 
Laatst bewerkt:
Mmm als ik dit zo lees dan begin ik me toch een beetje zorgen te maken. Ik wilde lekker op de bonnefooi richting de ardenne, eifel met de vriendin achterop, maar als ik het zo lees ben ik bang dat ik toch had moeten reserveren. Of zijn er nog uitwijk mogelijkheden, ik ben niet perse gehecht aan duitsland.
 
ringrooms.de,
of via hihostel.com, die zitten oa in Mayen, Gerolstein en Daun
(eigenlijk jeugdherberg, maar beter dan buiten slapen.)

en dan heb je nog een paar van die hotels zoals "Zum Wilden Schwein", maar ik denk dat je gewoon veel te laat ermee bent. Dit soort weekenden trekt iedereen eropuit.
 
Mmm als ik dit zo lees dan begin ik me toch een beetje zorgen te maken. Ik wilde lekker op de bonnefooi richting de ardenne, eifel met de vriendin achterop, maar als ik het zo lees ben ik bang dat ik toch had moeten reserveren. Of zijn er nog uitwijk mogelijkheden, ik ben niet perse gehecht aan duitsland.

Dat kun je eigenlijk wel vergeten om op de bonnefooi aan te komen bij een motorhotel/herberg in deze feestweekenden in zowel Duitsland, België en Frankrijk. Alles zit al minstens een maand van te voren volgeboekt op zulke weekenden. Bij sommige herbergen kun je het beste al reserveren voor het volgende jaar als je je verblijf aan het betalen bent. Een andere optie zou een gewoon hotel of hostel kunnen zijn als je op de bonnefooi wilt gaan rijden. Maar goed, dan zit je in een 'gewoon' hotel.....

Gr. Mjingen

P.S. je kan anders ook wat afbellen/e-mailen om te vragen of er nog een reservering niet door is gegaan. Je weet maar nooit voor twee personen.
 
Volgens mij zijn er meer dan genoeg 'zimmer frei' te vinden, alleen zit je dan in de onbekendere dorpen/verblijven die bijv ook geen eigen website hebben...

Ik zou het wel aandurven om op de bonnefooi te gaan. :Y
 
Dat ligt een beetje aan een paar factoren. Je kunt in z´n algemeenheid stellen, dat motorhotels (in de Eifel) van april t/m oktober redelijk snel vol zijn.
Is de weersverwachting zeer goed, dan zijn de overige hotels ook snel vol.
Als er ook nog een activiteit op "de Ring" is, kun je op korte termijn een kamer reserveren helemaal uit je hoofd zetten (ja ook "zimmer frei" is dan uitverkocht) en op de bonnefooi gaan is dan echt gekkenwerk.

Wil je absoluut naar de Eifel met zulke dagen, dan zul je je toevlucht moeten zoeken in de grotere plaatsen rondom de Eifel (Bonn, Koblenz, Aken, etc)
 
Laatst bewerkt:
Zit op een Landall park in een stacaravan met 4 andere ruftende motorrijders..... Is ook een optie natuurlijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan