Lekstroom Nieuwegein/IJsselstein/Houten/e.o. 18+! topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
2 april ben ik er bij heren

Trouwens goede dag hier hoop dat ik me niet hoef voor te stellen?

Gaat er ook nog een ritje gereden worden of doen we gewoon ff een leuke meeting 2 april bij MQS
Rit was wel de bedoeling, maar zie dat Bas dat heeft weggehaald. Volgens mij waren we nog op zoek naar een voorrijder en route. *pomtiedompompom... O-)

Ik ben wel voorstander van een rit in ieder geval! Wordt wel weer eens tijd om samen te sturen :]
 
Laatst bewerkt:
Rit was wel de bedoeling, maar zie dat Bas dat heeft weggehaald. Volgens mij waren we nog op zoek naar een voorrijder en route. *pomtiedompompom... O-)

Ik ben wel voorstander van een rit in ieder geval! Wordt wel weer eens tijd om samen te sturen :]

Zijn er ideeën voor een ritje zoals hoe laat vertrek? hoe lang? en waar vandaan? aankomst MQS :] :] :] :] :]

Gooi eens een balletje op en zal eens kijken wat ik kan maken de nieuwe tomtom400 moet volgens mij ook nog ze best gaan doen :9 :9 :] :]

En een keertje samen word zeker eens tijd is voor mij ook al te lang geleden :? :? :?
 
Laatst bewerkt:
O leuk, kom wel met de auto want .... ben nog steeds op zoek naar een nieuwe bike.
Ik vind de GSR 750 ook wel een mooie machine waar ik binnenkort een proefritje op ga maken en dan gelijk de CB 1000 R even meepakken ... ben benieuwd.
 
:W
Geen winter uitje dit jaar?

Ga zo maar eens een rondje rijden. Laatste keer was begin januari dus dat valt mee.

Iemand zin om de ANWB TankTasTocht Utrechtse Heuvelrug 20 maart, dus niet zo ver, te rijden? Voor vandaag aan de late kant. Misschien ook meteen een mooie route voor 2 april?

2 april lijkt me wel leuk om weer eens mee te rijden, dat is wel een paar jaar terug inmiddels volgens mij.
 
Laatst bewerkt:
Winteruitje komt eraan.. er is iemand al geel druk mee bezig. ..Tis alleen beetje top-geheim

Waarschijnlijk zo geheim dat hijzelf niet weet wat hij dient te doen.

20 maart is nogo voor mij. Zit al vol die dag.

Morgen er is wel een ritje via FB. Volgens mij 10u vertrek bij Karwei XL bij auto boulevard
 
Gebeurt nog niet veel hier.het is ook nog best fris om te gaan rijden.Ik zal binnenkort eerst is met m'n beestje langs de dokter gaan voor wat onderhoud :W
 
*O*
full
 
Laatst bewerkt:
Ga jij een route bouwen William? Wil ook wel proberen wat in elkaar zetten, ik maak ze alleen vaak wat aan de lange kant O-)

Afgelopen 3 weekenden heb ik gereden, weersvoorspelling voor aankomend weekend ziet er aangenamer uit *D

Leuk je weer te zien zaterdag, is alweer een tijdje geleden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan