Lelystad

Haaans

Die hard MF'er
31 mei 2004
307
0
Zijn er nog meer MF-ers die 11 september in Lelystad meerijden met een proeflicentie? Iedereen met een SM kan 1 race per seizoen meerijden met een proeflicentie via de KNMV De zaterdag vooraf worden er trainingen en cursussen gegeven dus kun je de baan leren kennen!

Kom op mensen!! Ik wil de kans een beetje vergroten dat ik niet alleralllerallllerlaastste wordt :+ :+ :+
 
_O-

Hahahaha een misplaatste opmerking en heel MF over je heen :P

Maaruh, kosda :?

Klinkt wel leuk en heb ik ook gelijk een deadline dat de SM klaar MOET zijn :P
 
Kom op mensen!! Ik wil de kans een beetje vergroten dat ik niet alleralllerallllerlaastste wordt :+ :+ :+

In dat geval hoef ik niet mee te doen, want ik eindig sowieso top 3, daar word jou ego niet beter van...







:+
 
Ik rijdt niet mee dus van mij zul je geen last hebben haha, maar het was ook maar een grapje. Miss kom ik wel eventje kijken hoe het moet!
 
Kosda??

U wilt weten hoe duur het is...

De licentie is twee tientjes en het inschrijfgeld is 50 eur, volgens het formulier in ieders geval.
Op zaterdag zouden er cursussen worden gegeven wat natuurlijk ook geld gaat kosten. Toen ik een paar maanden geleden belde hadden ze hier ene R. Versteeg voor in gedachten. Alleen vorige nog maar eens gebeld en toen konden ze me nog niks vertellen..

Maar ja, niet iedereen heeft een cursus nodig want die eindigen toch wel in de top 3!

O-)
 
Ben jij niet bang dat iemand met 50cc minder jou gigantisch voorbij komt gevlogen?
Niet dat ik die kans zelf erg groot acht, maartoch _O-

Tsja, met een DRZ in de KNMV Cup. Dan ben je de enige. In 2002 reed er ook een gast met een DRZ 400 mee. Die eindigde ook altijd achteraan. Kocht daarna een 660 en die ging te hard waardoor hij bij een training zijn voet in de vernieling reed.

http://www.supermotardnederland.nl/wedstrijden/knmv_cup/2002/venray/uitslag_a.htm

nr 22 is em

:+ :+ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan