te lezen op nu.nl http://www.nu.nl/binnenland/2446487/lente-wordt-droog-en-zonnig.html
laat die lente maar komen!
laat die lente maar komen!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

u is mooi weer rijderte lezen op nu.nl http://www.nu.nl/binnenland/2446487/lente-wordt-droog-en-zonnig.html
laat die lente maar komen!![]()

u is mooi weer rijder![]()
... mooi weer rijder met hooikoorts 

)We zijn toch allemaal mooi-weer-rijder?

![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)
Mooi, weer rijden![]()

ikke wel't leuke van motorrijden is bochtjes pakken, en dat gaat nou eenmaal het lekkerst als het droog is.
heb jij op de regen evenveel fun met de motor dan?![]()

't leuke van motorrijden is bochtjes pakken, en dat gaat nou eenmaal het lekkerst als het droog is.
heb jij op de regen evenveel fun met de motor dan?![]()

ikke wel
geniet altijd op de motor![]()

ikke wel
geniet altijd op de motor![]()
Heel eerlijk? In de winter, als het regent of licht sneeuwt, met een glibberig wegdek en blikkers die dat niet helemaal begrijpen, dan geniet ik echt niet altijd op de motor
(met zware sneeuwval zoek ik een andere oplossing dan de motor om naar het werk te komen, of thuis te kunnen werken)

Ja zeg, zo kan ik het ook!ik geniet altijd van mijn motor zelfs nu hij hier nog in de schuur staat te wachten op mooi weer.

Motorrijden in de winter is niet altijd een pretje inderdaad.als niemand met je rekening houdt, weer is kl0te enz enz.. dan was ik soms liever een keertje niet op de motor...
Niks mis met hobbyrijders hoor! Je geniet toch ook het meeste van het rijden wanneer de omstandigheden een beetje meewerken?Wat is er mis met mooiweer rijder zijn? Ik rij geen woon werk ( 1 km van werk) en rij dus alleen voor de lol. Ik ben dus ook een mooiweer rijder en ben daar zeer tevreden mee.

Dat heb ik nou al in duizenden topics gelezen. Het zijn gewoon motorrijders, net als alle anderen ![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)

Ook doorrijders zijn toch in hun nopjes met mooi weer?
![]()