"Leraar" gezocht

Gixru

MF'er
20 aug 2005
223
2
Zwolle
Ik heb in december m'n eerste circuitfiets gekocht. *O*
Er zit ook een setje regenwielen bij. Deze moet ik er dus eventueel zelf ook in kunnen zetten.
Nu ben ik zelf niet onhandig (en de handleiding heb ik ook wel) maar ik zou het toch prettig vinden om dat een keer met iemand te doen, die er verstand van heeft. :?
Verder zou ik ook graag willen weten (en zien) hoe ik mijn remblokjes kan vervangen.

Ik woon zelf in Zwolle. Is er iemand die zin en tijd heeft om (evt tegen betaling) mij een paar uurtjes "les" te komen geven? :}
 
Laatst bewerkt:
als je in zwolle woont ,meldt je even in het zwolle topic :)
daar zit rambabbel ,motormonteur,en die kan misschien wat voor je betekenen .

btw haal je email weg ,is niet veilig voor je mailbox :N
 
Laatst bewerkt:
Ik heb in december m'n eerste circuitfiets gekocht. *O*
Er zit ook een setje regenwielen bij. Deze moet ik er dus eventueel zelf ook in kunnen zetten.
Nu ben ik zelf niet onhandig (en de handleiding heb ik ook wel) maar ik zou het toch prettig vinden om dat een keer met iemand te doen, die er verstand van heeft. :?
Verder zou ik ook graag willen weten (en zien) hoe ik mijn remblokjes kan vervangen.

Ik woon zelf in Zwolle. Is er iemand die zin en tijd heeft om (evt tegen betaling) mij een paar uurtjes "les" te komen geven? :}

Heb je zelf bokjes, gereedschap e.d.?

Ik wil best eens met je meekijken :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb in december m'n eerste circuitfiets gekocht. *O*
Er zit ook een setje regenwielen bij. Deze moet ik er dus eventueel zelf ook in kunnen zetten.
Nu ben ik zelf niet onhandig (en de handleiding heb ik ook wel) maar ik zou het toch prettig vinden om dat een keer met iemand te doen, die er verstand van heeft. :?
Verder zou ik ook graag willen weten (en zien) hoe ik mijn remblokjes kan vervangen.

Ik woon zelf in Zwolle. Is er iemand die zin en tijd heeft om (evt tegen betaling) mij een paar uurtjes "les" te komen geven? :}

Mailen naar gixru76@versatel.nl

Goede en verstandige actie. Kijk gelijk naar fatsoenlijk gereedschap. Een momentsleutel is altijd makkelijk en kijk welke maat doppen je nodig hebt voor je fiets. Veel plezier op het circuit!
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de waarschuwing over het mailadres. Heb 'm gelijk maar weg gehaald.

Zal me idd ff aanmelden op het Zwolle topic.

Ik heb bokken, doppenset, momentsleutel en nog wat ander gereedschap. Moet alleen nog even een dop kopen die op de moer vd wielen past. Moet geen probleem zijn.

Als je een keer mee wil kijken, heel graag. Ik stuur je ff n mailtje!
 
Bedankt voor de waarschuwing over het mailadres. Heb 'm gelijk maar weg gehaald.

Zal me idd ff aanmelden op het Zwolle topic.

Ik heb bokken, doppenset, momentsleutel en nog wat ander gereedschap. Moet alleen nog even een dop kopen die op de moer vd wielen past. Moet geen probleem zijn.

Als je een keer mee wil kijken, heel graag. Ik stuur je ff n mailtje!

Gelezen, zal zo ff reageren :)

Normale doppenset gaat vaak tot 32, voor de meeste achterasmoeren heb je daar genoeg aan, alleen suzuki heeft 36...

Wat voor fiets is het?



moet alleen rambabbel zijn quote nog even aanpassen ;)

Done ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan