• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

leren combi, welke, waar, hoeveel?

treb67

MF'er
Lid geworden
12 jan 2009
Waarderingsscore
0
Ik wil heel veel motor combie, maar weinig eurie's betalen, iemand een tip??? :]

-2e hands op Marktplaats (staan er genoeg op, voor weinig geld)
-een Probiker combi via www.motozoom.nl of www.Louis.de (sommige al voor 200e)
-koop een koe, slacht hm en maak er zelf eentje :+

Naar school, nog meer leren :+

Huhu!

Die van Louis schijnt er goed te zijn en kost maar 199 euro.
Ik heb hem laatst zien hangen en het zag er goed uit en
voelde ook goed aan.
Gepast helaas niet.

Groetjes

kan ik beter een zebra kopen, vind een streepjes leuker dan vlekken....

803579565_5_JQJU.jpeg

Probiker.

Prima pak voor dat geld.. Als je iets duurder wilt zit je al gelijk aan 600+ ofzo..

kan ik beter een zebra kopen, vind een streepjes leuker dan vlekken....

als je een 600rr kan kopen, dan kan je ook een dure combi kopen, zoniet dan heb je de verkeerde motor gekocht ;)

Maarja je enige opties zijn idd probiker en marktplaats

Ik weet niet welke maat je hebt maar ik heb een pakkie te koop staan. Een perfecte Alpinestars voor 300 eurotjes!!

Kijk maar bij het topic van de kleding.....

Nadeel van een Probiker pak is wel dat iedereen ziet dat geen geld kunt of wilt uitgeven aan een motorpak. :')

Is ook niet echt nodig als je een enkele keer achterop zit.
Als bestuurder zijnde zou ik wel gelijk voor een goed pak gaan. :)

zou maar geen goedkope leren combi nemen, kun je echt een kat in de zak kopen...

Had ook een berik combi gekocht voor niet al teveel geld, liep eigenlijk nooit echt lekker in. Na een half jaar moest het toch wel ingedragen zijn, maat klopte precies maar hij zat eigenlijk nooit echt lekker. Knelpunten enzo, ritsen die ruw waren aan de binnenkant, naden die gingen rafelen enzo...

nu heb ik een IXS broek en jas van leer ook en dat kostte me dik 2x zoveel geld maar ik ben er echt blij mee. Zit als gegoten en de kwaliteit van het leer is ook gewoon 10 keer beter, je voelt gewoon ook aan het gewicht alleen al hoe zwaar de kwaliteit is.

Sommige pakken worden echt gemaakt van stug dik restjes leer, andere pakken van kwaliteit A lappen leer.

Het mooiste leer komt van wilde Oezbeekse gnoes van rond het Tcharvak meer, dat is algemeen bekend.

Laatst bewerkt:
ik wil geen reclame maken maar ik heb hele goede ervaringen met de leertent, in amsterdam.

geen motorzaak met kleding verkoop, maar een echte motorkleding-winkel zonder andere producten.

Enkel leer, textiel en helmen.

Ik heb van het najaar een evolution combi gekocht. Niet zo goedkoop als probiker en die van motozoom ietsje duurder. Maar zeer zeker goed spul. Ik heb nu mijn 2e evo pak. Niet omdat de vorige slecht of versleten was. Hij was gekrompen in de was machine. O-)

Laatst bewerkt:
90 procent van alle pakken komt uit china japan korea enz enz.
een redelijke zaak ? misschiem rystijl aalsmeer.
vanaf 400 piek een pak..er zijn meer zaken he, gewoon even zoeken. :?
dan in die knip zoeken en klaar toch *O*

Terug
Bovenaan Onderaan