• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Lessen op de nighthawk 450 van mijn pa

aequitas

MF'er
Lid geworden
7 sep 2003
Waarderingsscore
0
[offtopic] eerste post :) [/offtopic]

Ik heb nu sinds een tijdje motorrijlessen en het gaat al aardig goed. Ik oefen de speciale handelingen meestal ook nog eens op mijn pa's nighthawk 450 bij de buurman op het erf (groote oprit) en dat gaat behoorlijk goed. Ik vind het op zich makkelijker dan met de fiets van rijschool (er5)

Nu weet ik dat ik mag afrijden met een motor van 35 kw of minder (ben nog maar 19) Dode link

Ik moet dit nog met mijn rijinstructeur overleggen maar wil eerst weten of dit wel verstandig is kwa verzekering en zo.
Of is het dat de nighthawk te veel vermogen heeft. Ik heb namelijk geen gegevens kunnen vinden op internet. Volgens mij is hij ongeknepen.

volgens mij mag dat helemaal niet in NL :?

[edit]lijkt me ook onverstandig [edit]

Laatst bewerkt:
Het mag in principe wel maar je moet het denk ik wel apart met je verzekering regelen. Standaard ben je namelijk niet verzekerd voor rijlessen, maar misschien dat de rijschool dat dan wel voor je is. Dat moet je dan even bij je rijschool en/of verzekering navragen.

In hoeverre het verstandig is moet je zelf weten. Het scheelt je natuurlijk een hoop lessen aan speciale verrichtingen. Gebruik ook even de zoekfunctie. Er zijn al meer topics hierover langsgekomen, dus daar staat misschien ook nog nuttige info in.

succes met lessen in ieder geval

Ik zal het eerst wel met mijn instructeur overleggen. Die weet misschien hoe het zit. Zou wel fijn zijn. Kan ik lekker thuis oefenen voor de examens :) Spaar ik weer wat uit voor de fiets die ik strax ga kopen

Terug
Bovenaan Onderaan