[offtopic] eerste post
[/offtopic]
Ik heb nu sinds een tijdje motorrijlessen en het gaat al aardig goed. Ik oefen de speciale handelingen meestal ook nog eens op mijn pa's nighthawk 450 bij de buurman op het erf (groote oprit) en dat gaat behoorlijk goed. Ik vind het op zich makkelijker dan met de fiets van rijschool (er5)
Nu weet ik dat ik mag afrijden met een motor van 35 kw of minder (ben nog maar 19) Dode link
Ik moet dit nog met mijn rijinstructeur overleggen maar wil eerst weten of dit wel verstandig is kwa verzekering en zo.
Of is het dat de nighthawk te veel vermogen heeft. Ik heb namelijk geen gegevens kunnen vinden op internet. Volgens mij is hij ongeknepen.
[/offtopic]Ik heb nu sinds een tijdje motorrijlessen en het gaat al aardig goed. Ik oefen de speciale handelingen meestal ook nog eens op mijn pa's nighthawk 450 bij de buurman op het erf (groote oprit) en dat gaat behoorlijk goed. Ik vind het op zich makkelijker dan met de fiets van rijschool (er5)
Nu weet ik dat ik mag afrijden met een motor van 35 kw of minder (ben nog maar 19) Dode link
Ik moet dit nog met mijn rijinstructeur overleggen maar wil eerst weten of dit wel verstandig is kwa verzekering en zo.
Of is het dat de nighthawk te veel vermogen heeft. Ik heb namelijk geen gegevens kunnen vinden op internet. Volgens mij is hij ongeknepen.