Lettergrootte teksten

  • Onderwerp starter Anoniempje622
  • Startdatum
A

Anoniempje622

Guest
Misschien al eens gevraagd, maar ik heb in mijn browser (Opera for Android) en op mijn telefoon de lettergrootte aangepast naar grotere letters, maar de teksten in de badges en hamburger menu schalen niet mee, is dat een instelling ergens? De tekst in het invulveld is namelijk wel de juiste grootte.
 
Nee, dat is waarschijnlijk geen instelling. Het is op het forum zelf niet mogelijk de lettergrootte aan te passen en je telefoon past niet alles aan. Meer zal het niet worden ben ik bang.
 
Balen. Kun je geen verschillende fonts of fontgroottes toevoegen dan? Ik zou wel een leesbrilletje moeten, maar merk dat ik grotere letters gewoon prettiger vind.
 
Balen. Kun je geen verschillende fonts of fontgroottes toevoegen dan? Ik zou wel een leesbrilletje moeten, maar merk dat ik grotere letters gewoon prettiger vind.
Op een pc: ctrl-scrolwiel muis.
Snelste manier denk ik. Op mobiele telefoons kan je zoomen of systeem-breed de lettergrootte aanpassen.
 
Balen. Kun je geen verschillende fonts of fontgroottes toevoegen dan? Ik zou wel een leesbrilletje moeten, maar merk dat ik grotere letters gewoon prettiger vind.
Gewoon toegeven aan die leesbril, scheelt heel wat ellende en koppijn van het turen. Het enige wat bij mij pijn deed, waren de 2 lieve dochters, die pappa uitlachten, omdat hij ouderdomsgebreken kreeg. B|
 
Gewoon toegeven aan die leesbril, scheelt heel wat ellende en koppijn van het turen. Het enige wat bij mij pijn deed, waren de 2 lieve dochters, die pappa uitlachten, omdat hij ouderdomsgebreken kreeg. B|

Oh, ik heb geen kinderen, wel een vriendin die een stuk jonger is. :+
 
14?
Neem nou maar een brilletje, je moet es weten wat een verademing dat is als je ineens van dat getuur af bent.

Nou, ik moet gewoon andere glazen ofzo. Met zonder bril kan ik het prima lezen, maar dan is veraf een probleem. Buiten dat vind ik grotere letters gewoon fijn.

@Duderuud Dat inzoomen ken ik, de letters zijn ook groter, maar die van de opmaak van het forum gaan niet mee. Enkele topctitels weer wel trouwens.
 
Screenshot maken en inzoomen?
Kun je de bril nog even uitstellen. 😄
 
Terug
Bovenaan Onderaan