letterlijk en figuurlijk auw! srad 750 '97

crash 750

MF veteraan
28 mei 2007
4.021
1
gouda
hallo met pijn in me hart en handen/voeten/knieen...zet ik bij deze m'n mooie srad te koop.
kmst ong 25.000!
opties.
compleet hindel uitlaat set met alu demper.
dynokitje.
k&n luchtfilter
gepolijste velgen.
stalen remleidingen voor.
wave schijfremmen voor.
val doppen
en blauw kuipruitje

ik heb de motor vorige winter (24.00km)een zeer grote beurt gegeven oa

kleppen gecontroleert(stonden nog perfeckt)
carbs ultrasoon laten reinigen.
balhoofdlager vervangen.
voorvork keringen vervangen.
ketting/tanwielen vervangen.
remklauwen voor gereviseert en gelijk de wave schijven,en stalen remleiding gemonteerd
achterschijf laten vlakken.
en natuurlijk olie/filter en bougies vervangen.

bonnen aanwezig !

016.jpg


017.jpg


dit zijn wat oudere foto's,ik heb de uitlaat aangepast zodat er ook iemand achterop kan.en de remmerij zit er hier nog niet op.

helaas zit er een klein deukje in de tank,en is er wat steenslag te zien.

prijs 3500
eventueel heb ik ook nog een compleet pak erbij van berink maat 50.

ik weet het het is niet de goedkoopste,maar technisch wel 1 van de beste.

ik zet hem te koop(staat trouwens alleen hier!),omdat ik er bijna niet meer op kan rijden,ik heb (al een paar jaar)reuma en het laastse jaar gaat het erg slecht met me.
groetjes chris
 
Zonde dat je door je ziekte niet meer kan motorrijden.. Vind dit echt een mooie fiets. Helaas wat duur voor mij, maar wil je wel heel veel sterkte wensen!

Groetjes
 
Vervelende reden om je motor weg te moeten doen. Sterkte.

En de motor ziet er op de foto's super uit die raak je wel kwijt
 
mooie motor.... maar niets voor mij omdat ik ook reuma heb en amper nog kan rijden :(

Weet dus wat het is, ga mijn ducati ook weg doen (met evenveel pijn in mijn hart!), maar ik ga niet stoppen met motorrijden....

Heb een proefrit gemaakt op een Aprilia Mana (automaat) en dat ging super!!!! Dat gaat dus (in overleg met mijn motorrijdende reumatoloog) worden.... misschien met nog een paar kleine aanpassingen qua zitcomfort, maar ik kan blijven rijden!

Misschien ook een optie voor jou?

sterkte!
 
bedankt voor de reacties,ik baal er ook echt gruwelijk van.ik wist wel dat ik in de toekomst minder of niet meer kon/kan rijden,maar dat het nu zo hard achteruitgaat...
ik hoop eigelijk dat ik m niet zo snel kwijtraak,want ik wil graag nog een x het circuit op,dat zou echt een droom van het laatse ritje zijn..
 
wat een prachtig beestje zeg :o *D
heb je hem na al die nieuwe onderdelen ook nog op een testbank gehad?

ik neem aan dat de dyno kit is afgesteld op een bank?

suc6 met de verkoop!
 
jep 120 op het achterwiel,maar liep nog iets te rijk,ik heb er 1 maatje kleinere sproeiers ingezet.
en hij gaat binnenkort weer ff op de bank.(ik zit nog in de winterstop)
 
bedankt voor de reacties,ik baal er ook echt gruwelijk van.ik wist wel dat ik in de toekomst minder of niet meer kon/kan rijden,maar dat het nu zo hard achteruitgaat...
ik hoop eigelijk dat ik m niet zo snel kwijtraak,want ik wil graag nog een x het circuit op,dat zou echt een droom van het laatse ritje zijn..


Dat is mijn droom ook.... ik heb op assen gereden, maar toen had ik een slechte dag en reed ik als een dweil. En dan is het niet zo leuk... ik zou zo ontzettend graag een circuitdag willen doen waarbij ik meer rust kan nemen tussendoor, zodat ik wel snelle rondjes kan rijden... maar ja, dat soort dagen zijn er helaas niet.

Klinkt bijna alsof we dat zelf zouden moeten kunnen realiseren....
 
ik heb nog nooit op t ciruit gereden...ik wou vandaag nieuwe pics maken,maar helaas 't lijf wil niet..dus zal v/d week worden.
 
hoelang is deze motor al in jou bezit? :)

volgens mij is jou srad de reden geweest dat ik ook een srad gekocht heb :+
had je een aantal jaren geleden op de A12 voorbij zien rijden en vond het model en kleurstelleing helemaal geweldig *D
 
ik heb zeze srad nu z'n 2 jaar,maar kheb al eerder een sradje gehad,zelfde bouwjaar alleen met witte velgen en ipv oranje,carbon strepen.die had ik toen verkocht om een gsxr1100 te gaan verbouwen,maar dat ging niet helemaal door,dus 2 jaar geleden toch maar weer aan de srad gegaan. :]
 
dan was het helaas niet die van jou die ik gezien heb :P
de keer dat ik hem zag rijden is inmiddels al bijna 4 jaar geleden :+
 
toen had ik m'n andere sradje nog..
full

krijg m niet groter :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan