Leuk cilindertje voor een CR250 ?

Gsan

MF veteraan
27 feb 2006
3.001
0
In de US maken ze veel big-bore kits voor trx250r, zelfs tot 500cc 100pk.
Volgens mij past het zo op een pre-90's CR250, kun je wel 500's voorbijvliegen :} :}

http://www.cpindinc.com/products/honda/TRX510R/TRX510R.html

http://www.esr250.com/cylinder_kits.htm#esr3xx
full
 
Tsja maar heb al een cr250, en deze cilindertjes gaan wel harder dan een cr500 *O*
full
 
Inderdaad die meer toeren draait en vermogen geeft dan 'n cr500 ;)
 
Laatst bewerkt:
Eerst maar zien dat het op een blok van een CR250 past.
Dan zien, dat hij rijdt en dan......maar alleen dan....zou ik bereid zijn om een compliment te geven.
 
Hollander "eerst zien dan gleuven :Y "
In plaats dat je ff helpt een fijn 330cc cilindertje te vinden O-)
 
Tsja mooi vol schuurtje, ik ben een cr250 SM aan t bouwen die eigenlijk alleen voor t asfalt word gebruikt, dus die moet lager, harder en sneller :W
 
Nou eh.....500 c.c. blok in een 250 c.c. frame??

Voor de prijs van zo'n bling-bling 330 c.c. cylinder, heb je ook een komplete CR500 van 1990.
 
Tsja mooi vol schuurtje, ik ben een cr250 SM aan t bouwen die eigenlijk alleen voor t asfalt word gebruikt, dus die moet lager, harder en sneller :W
Als je hem lager gaat maken, maak dan de vering een stuk stugger.
Anders rij je alles aan de grond.
 
sorry vdv met harder bedoel ik stugger, ik wil ook niet met een SM gaan springen.
Dus waarom zou die zo hoog moeten.
 
Heb al een cr250, alleen die mot sneller

Wat voor 250 heb je nu?

Als je een CR250 hebt vanaf 1996, dan mis je alleen nogal wat koppel t.o.v. een CR500, maar kun je d.m.v. tuning best ruim 60 pk halen.

De cylinder van 330 c.c. is niet alleen groter maar ook echt heeeeeel erg bewerkt. Dat kan met een 250 ook..
 
sorry vdv met harder bedoel ik stugger, ik wil ook niet met een SM gaan springen.
Dus waarom zou die zo hoog moeten.
Omdat hij erg veel stugger moet als je hem gaat verlagen wil je er niet je voetsteunen onder vandaan rijden.
Ik vraag me af of de wegliging beter wordt als je een motor van nog geen 100kg zo stug maakt.
 
een oud beesie '89, SM zit voor mij nog veel te veel "springe bert!!!" in.
dus ik ga ff met henk thuis babbelen
 
Terug
Bovenaan Onderaan