leuk wieltje besteld in de vs

Rubbere Ronnie

MF veteraan
28 jan 2004
4.754
35
in de buurt van Enschede
Ik was al blij toen ik 2 weken geleden mijn achterband binnenkreeg nieuwe achterband foto'tje , maar gister heb ik een nieuw achterwiel besteld waar deze band dan op moet komen.
Hopelijk duurt het niet te lang *D
full
 
Maakt mij niet uit, maar die band had toch al een velg? Tenminste in je andere topic wel?


"het is een 300x18 band, deze komt om een verchroomde 10.5 harley achterwiel.
Was trouwens nog even zoeken naar een motorzaak die dit kan monteren maar is gelukt.
Als ik me niet vergis is de dikste band die er te krijgen is een 360, maar dit vind ik dan zo dik dat het weer niet mooi is."
 
Goed opgelet en je Hebt helemaal gelijk. Ik had een wiel besteld hier in Nederland. Maar helaas kreeg ik na 2 belofte's en 3 weken later te horen dat hij het wiel niet kon bestellen. Vandaar dat ik zelf door ben gaan zoeken. Voordeel is wel dat ik ipv een spaakwiel een mooier wiel heb besteld(vind ik dan).
 
en hoe word het voor wiel dan ben benieuwt hoe ver je al bent heb je nog geen foto's van je motor :)
 
Heb wel een piccie van Ron zijn brommer,een hoop onderdelen......
We gaan er zeker wat unieks van maken!
Gr.Gerard
full
 
Hey Ronnie,

Het ziet er naar uit dat mijn truudje eerder af is dan jouw vehikel.
Suc6 ermee hoor, en blijf vooral foto's posten!
 
Wacht nog effe op het velgje en de poelies,dan kan het Jap blok uit het roestige originele HD frame getilt worden. _O-
:W
 
vandaag is het wiel betaald(weet ik veel dat je geregistreerd moet zijn bij paypal) en ze heeft toegezegd dat hij vandaag ook word verstuurd.
Donderdag heb ik een afspraak met de draaier/frezer en dan word de voorpoelie achtergelaten om hem te laten versmallen.
Dan kunnen de poelie's, belt en wiel naar jerryt zodat hij kan starten met het project.
Zal ik dan ook maar de bobine's meenemen jerryt??
Waarschijnlijk is dat het makkelijkste voor mij omdat jij ze dan meteen een goed plekje kan geven.
Ik neem ook aan dat het niet veel uitmaakt waar ze zitten want je kan de bougiekabel best wat langer laten of heb ik dit helemaal fout??
 
vandaag is het wiel betaald(weet ik veel dat je geregistreerd moet zijn bij paypal) en ze heeft toegezegd dat hij vandaag ook word verstuurd.
Donderdag heb ik een afspraak met de draaier/frezer en dan word de voorpoelie achtergelaten om hem te laten versmallen.
Dan kunnen de poelie's, belt en wiel naar jerryt zodat hij kan starten met het project.
Zal ik dan ook maar de bobine's meenemen jerryt??
Waarschijnlijk is dat het makkelijkste voor mij omdat jij ze dan meteen een goed plekje kan geven.
Ik neem ook aan dat het niet veel uitmaakt waar ze zitten want je kan de bougiekabel best wat langer laten of heb ik dit helemaal fout??

Das mooi,zien we wel wanneer het velgje aankomt.
Heb je ook enig idee hoelang de draaier/frezer met het spul bezig is? O-)
Bobines neem je maar mee en wat langere kabels is geen probleem.

:W
 
ik heb er bij vermeld dat dit wel een "spoed" klusje is, en ik neem aan dat het afdraaien van een poelie een klusje van niets is.
Het frezen van de kentekenplaat houder en schakelpook is voor de frezer veel uitdagender en leuker om te doen.
Dus ik ga er van uit dat de poelie klaar is voor mijn wiel binnen is.
 
ik heb er bij vermeld dat dit wel een "spoed" klusje is, en ik neem aan dat het afdraaien van een poelie een klusje van niets is.
Het frezen van de kentekenplaat houder en schakelpook is voor de frezer veel uitdagender en leuker om te doen.
Dus ik ga er van uit dat de poelie klaar is voor mijn wiel binnen is.

Okee,we wachten af Ron.Klusje van niks.........gevaarlijke uitspraken hoor.
 
ja oma, OPZIJ zeg ik je.
Goh vandaag is eindelijk het wiel afgeleverd.
Ben zo blij als een aap met 2 lullen hahaha.
Nu kan er eindelijk gebouwd worden, pulleys zijn er namelijk ook bij.

Heeft overigens wel behoorlijk lang geduurt voor hij er is. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan