Leuke meid komt zich voorstellen..

Mona

Rookie
25 mrt 2004
9
0
Alkmaar
Hallo allemaal,
ik ben Mona en ik heb net mn rijbewijs gehaald. Ik sta op het punt om een zzr250 te kopen. Ik ben hier dan ook om te kijken wat de ervaringen van anderen hiermee zijn.
 
Welkom op MF :] het gezelligste forum op het net

Yes!!! eindelijk een keer de eerste
 
Welkom Mona. Veel plezier hier op MF.

Maarehm, je begrijpt toch wel dat als je een topic opent met zo'n titel, er natuurlijk wel verwacht wordt dat je dan als bewijs piccies post? Dus, stel ons niet teleur en laat zien die foto's... 8-)

We want piccies, we want piccies...
 
Hoi Mona,

Let maar niet op die hitsige mannen ;) . Ze vragen altijd om een foto.

En welkom op het forum!

Voor vragen over motors kan je misschien beter even een ander topic openen? Of maak gebruik van de zoekfunctie!

Veel rijplezier!
 
Als ik m'n motortje heb zal ik een leuke foto laten maken van mij op de motor en die hier posten, zo tevreden?
 
Hallo allemaal,
ik ben Mona en ik heb net mn rijbewijs gehaald. Ik sta op het punt om een zzr250 te kopen. Ik ben hier dan ook om te kijken wat de ervaringen van anderen hiermee zijn.


Welkom.

Kom je overigens enkel hier voor ervaringen van anderen met zzr250 te bekijken :?

Ik zou trouwens gaan voor een 4-takt. Waarom specifiek de zzr250?
 
Welkom!! :)

En d'r is alvast 1 persoon die jou leuk vindt elks :+
 
Welkom en nogmaals proficiat met 't behalen van je papiertje. Geniet ervan en hopelijk vind je je moto'tje vlug zodat je kan :]
 
Welkom op MF!

Moet je trouwens nog met 25kW rondrijden?

Ennheeee:

fcad0cab.gif
 
Leuke meiden zijn altijd welkom!!!!!!!!!

WELCOME ON MF!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Leuke meiden zijn wel verplicht PICCCCCIESSSSS te plaatsen om toegelaten te worden :+
 
Errug leuk, mar ik kom hier om over motoren te praten. Ik ga voor de zzr250 omdat het model me erg aanspreekt en ik nog met een 25 kw moet rijden... Ik heb op dit forum erg veel positieve ervaringen gevonden, dus ik denk dat ik m wel ga kopen.
 
Hoi Mona,

Leuk joh, welkom, gewoon gezellig kletsen over motoren. De mannen hier zeuren wel om je foto maar ze kunnen je wel heel goed helpen hoor.

Mocht je je fotootje hebben van je motor gooi hem er maar op! Gezellig.
Ik moet die van mij nog voor reparatie uit zijn stal halen! Dan zal ik ook even een pic. maken.

Veel plezier :]
 
welkom :)
we kunnen inderdaad goed helpen O-)
alle sommigen toch
hebben ze al om een foto gevraagd ? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan