leuke sportmotor voor 2 beginners

lico

Rookie
2 sep 2011
12
0
Dag,

wij zijn op zoek naar een leuke (super-)sport motor voor niet al teveel geld. dit ivm het ook onze 1e motor wordt..en we eerst maar eens moeten bekijken hoe en wat.

we zijn wel op t uiterlijk berust.. we vinden zelf dit wel leuk:
Yamaha R6
Suzuki GSX-R
Honda CBR (F of RR)
of kan iemand anders nog wat aanbevelen welke ook in dit rijtje zou passen?

veel verstand hebben we eerlijk gezegd nog niet, dus wel graag een motor welke goed is bijgehouden qua onderhoud.

richtprijs: niet meer dan 3000.

we wonen in omgeving alkmaar, liefst niet tever..maar als het echt de moeite waard is rij ik desnoods naar 't puntje van limburg..
 
Heb je (jullie) mischien intresse in een kawasaki zxr 750 uit 1992

(http://motoren.marktplaats.nl/motoren-kawasaki/471183185-kawasaki-groene-zxr-750.html)
 
Wie of wat is we? Jij en je hond?

Ik weet niet of er veel lengte verschil tussen jullie zit, maar dan kan de ene fiets wel goed zijn voor persoon 1, maar misschien minder of niet voor 2.
 
nou nou nou.. m'n vriendin en ik. niet heel veel lengte verschil. 15cm ofzo..maar we hebben op dezelfde lesmotor gereden, ging goed. kawa er6n

vertel eens wat meer over die gsxr "vfrfighter"..?
 
Voor 3000 heb je er beide 1 :)

Heb een leuke honda cbr 600 1650 euro en yamaha FxR 600 te koop 1350 euro.
Voor vragen kun je me beter ff contacten via mail ofzo.

(Zie home page.)

2 voor 3000. 1 kan ook natuurlijk :)
 
Laatst bewerkt:
Te koop in Alkmaar,

Mooie FZ 750 uit ´92,goeie fiets om te beginnen en gaat even goed 100 in z´n 1.

Ennn als je een keer een ongelukje hebt,hoop het natuurlijk niet,loopt het niet
meteen in de papieren
 
Dag,

wij zijn op zoek naar een leuke (super-)sport motor voor niet al teveel geld. dit ivm het ook onze 1e motor wordt..en we eerst maar eens moeten bekijken hoe en wat.

we zijn wel op t uiterlijk berust.. we vinden zelf dit wel leuk:
Yamaha R6
Suzuki GSX-R
Honda CBR (F of RR)
of kan iemand anders nog wat aanbevelen welke ook in dit rijtje zou passen?

veel verstand hebben we eerlijk gezegd nog niet, dus wel graag een motor welke goed is bijgehouden qua onderhoud.

richtprijs: niet meer dan 3000.

we wonen in omgeving alkmaar, liefst niet tever..maar als het echt de moeite waard is rij ik desnoods naar 't puntje van limburg..

hallo,ik heb een cbr 600 in perfecte staat 1250 euro
en een triumph 1000cc voor 3500 euro
en een sus sv 650 voor 2500 euro
0615231469
 
Keus genoeg lijkt me! De mijne is eventueel ook te koop voor 1600,-

ZGAN Banden, kettingset, wiellagers, balhoofdlagers.

CBR600F2 '91 uit m'n hoofd iets van 40000km gereden.. Zoiets.
 
Laatst bewerkt:
veel verstand hebben we eerlijk gezegd nog niet
:X :+

Maar zoals ik het begrijp, jullie willen samen 1 motor kopen en dan om de beurt er op rijden? Wat hier ook al geopperd is, voor 3k heb je ook twee wat oudere sportfietsen :]

En ga gewoon proefrijden en kijken wat je fijn vind rijden, misschien wil je vriendin dan wel iets heel anders dan jou..

Succes! Vanaf vrijdag staat er ook nog een donders mooi fietsje voor je vriendin te koop :P
 
we hebben al amper ruimte kunnen vinden voor 1tje.. laat staan 2..
we hebben in ieder geval zelfde smaak, allebei ge-lest op dezelfde en beide over eens dat we zo'n motor nie wille;)

dus denk dat we voorlopig gewoon eerst voor 1 gaan..
 
hallo,

ik heb nog een zx6r van '98 in zeer goede staat staan.
heb advertentie op 2dehands ervoor:
http://www.2dehands.be/motoren/moto...57817.html?qq=kawasaki+zx6r&pcpl=&pc_id=&afd=

Voor de motor zelf is mijn minimumprijs 3000€
Alle info staat in de advertentie en u kan altijd meer info vragen indien het u interesseert.
Momenteel staat de motor in kessel-lo bij mijn moeder thuis.


Denk dat je best eens naar je dealer toe gaat om een realistische vraagprijs te bepalen.
 
Voor dat geld heb ik nog een Honda VTR1000 Firestorm staan uit 2000.
Volledig Hyperpro afgeveerd, stalen remleidingen, Bos dempers, donkere kuipruit, crashpads, etc.

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan