• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Leuke wegen rond Orlando, Florida

Sjappo

Die hard MF'er
Lid geworden
3 okt 2003
Waarderingsscore
0
Ik mag van mijn baas een week naar een congres in Orlando. En de trip is zo opgezet dat ik een dag vrij heb. Joepi!

Nu gaat heel de bups natuurlijk naar Abcot en Kennedy space centre maar ik dacht er over om een dag een motor te huren en een rondje te gaan rijden.

Google Maps er bij gepakt en een beetje plannen. Nu zijn de wegen wel erg recht daar :X Da's nie koel. Zijn toevallig mensen hier in Orlando geweest die mij een tip kunnen geven? Leuke bochtige en niet te drukke wegen hebben mijn voorkeur :)

Daytona beach en Daytona circuit zijn natuurlijk wel pleisterplaatsen voor petrolheads.

Verder richting omgeving van DeLand daar kom je meer in de buitengebieden terecht. Wordt het iets glooiender. Verder naar beneden hoef je volgens mij niet te zijn. Ben er een weeek geweest naar mijn vriend die er woont en hij was mijn "chauffeur" dus heel veel meer kan ik je er ook niet van vertellen. Zitten wel een paar grote HD-Superstores. Weet niet of je daar iets kan huren. Ook even nakijken met je rijbewijs of dat wel geldig is voor verhuur.

[forum=16]Waar is wat te doen?[/forum] > [forum=76]Reizen en toeren[/forum]

Toen ik nog jong was, of was ik er gewoon op jonge leeftijd? Maakt niet uit in ieder geval ik was er ergens in 1993, een tijdje geleden dus, vond ik de westkant mooi. St Pietersburg, Tampa beetje die kant. Daytona etc. beetje veel trailer trash types.

Westkant is idd erg mooi en een aanrader. De kust kan daar nog behoorlijk slingeren... Of verder door naar het zuiden, de Everglades door en dan maar hopen dat je niet van je motor valt tussen de alligators :)

Zoals dat altijd gaat, plannen veranderen. Het rommelt een beetje bij mijn werkgever. Ik ga niet motorrijden, en wel mee met het groepsuitje van de Nederlandse delegatie. Kijken of iemand nog een leuke job heeft ;)

Bedankt voor de tips iig. Ik spaar ze op voor de volgende.

Laatst bewerkt:
Ook leuk, een uurtje naar de schietbaan. Rijbewijs mee en knallen maar met de desert Eagle of een gewone 9mm :}

Heb ik vorige zomer ook gedaan, erg leuk om zo een uurtje van je tijd te besteden :Y
full

Terug
Bovenaan Onderaan