levertijd mdi?

ik had in januari een zwart windschermpie besteld en toen werd me verteld dat ze niet gingen bestellen want de beurs kwam er aan over een week of 2 a 3 dus ik moest wachten en tja na de beurs duurde het nog een maand dus dat was wel jammer die wachttijd, voor de rest een hoop mooie spullen
tis alleen jammer als je niet een allerdaagse motor heb want dan duurt het ff
 
ik had in januari een zwart windschermpie besteld en toen werd me verteld dat ze niet gingen bestellen want de beurs kwam er aan over een week of 2 a 3 dus ik moest wachten en tja na de beurs duurde het nog een maand dus dat was wel jammer die wachttijd, voor de rest een hoop mooie spullen
tis alleen jammer als je niet een allerdaagse motor heb want dan duurt het ff


ik denk niet dat mijn bandit tailrisers zo speciaal zijn...
 
heb nieuwe remleidingen besteld 2 weken terug voor die vfr, zit er nog op te wachten :X :X :X :X
heb ze er al over gebeld maar zou volgens hun 10 dagen tot 2 weken duren, wellicht deze week dan nog.
 
Op zaterdag langs gereden, thuisgekomen bleek dat 1 van de 4 spiegels die ik gekocht had kapot was. (zie je niet nee want het zit netjez in het plastic)
Maandag opgestuurd en dezelfde week nog een nieuwe gekregen, zonder vragen :}

Leuke zaak, aardige jongens (zijn overigens nog niet zo lang bezig, ze hebben er eerst gewerkt en nu hebben ze het overgenomen en zijn meteen verhuist) en erg behulpzaam.
 
hey oma (Base)

hoeveel heb jij betaald voor die raisers ?? en waar op het internet heb je ze gekocht ??

ik wil ze ook aanschaffen voor mijn suzuki sv..

let me know, greetz !
 
Ach, tijdens de motorbeurs wat besteld en het is nog niet binnen, kan ff duren dus :)

Een jetstream ruitje (blank) voor een sv650s. Schijnt volgens hun bijna niet verkocht te worden en moest speciaal gemaakt worden zelfs? Het zal wel, al 4 keer gebeld en als het goed is komt het begin volgende week binnen.

Bij normale bestellingen een paar dagen als het op voorraad is dus..
 
Als het bij MDI voorradig is, heb je 't vaak binnen 2 werkdagen, als ze 't niet voorradig hebben, kunnen ze je (meestal) een leverdatum geven.
 
Jetstream ruitje op de beurs besteld voor mijn Blade, zeiden ze dat het wel 2 weken zou duren. Ik had hem binnen een week binnen. Had ik dus echt niet verwacht, vond het wel snel. Ben er errug blij mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan