levertijd motorgoedkoop.nl

BasE

Banned User
17 jul 2002
13.202
0
heeft iemand ervaringen met motorgoedkoop.nl? en wat hun levertijden zijn?

kep nl. net een alpinestars backprotector besteld en ben best benieuwd wanneer ie binnen komt :)

alvast bedankt!
 
hangt een beetje af van de voorraad van de importeur. Als de importeur het op voorraad heeft zou je het wel binnen een week in huis moeten kunnen hebben. Ik heb ook een paar keer bij motorgoedkoop wat besteld en dat was elke keer binnen een week in huis :)
 
'k heb een keer een kettingset besteld en had 'm na het overmaken van het geld na 3 dagen in huis. Wel een goede ervaring dus.

Hopelijk doet ie alleen dienst als rugwarmer!!!
 
idd, als ie dingen op voorraad heeft, binnen 10 werkdagen (2 weken) moet het besteld worden, kan het 4-6 weken duren...

(staat volgens mij ook in de FAQ op de site...)

oh nee, niet in de FAQ maar wel in de bevestigings mail (die je ook gehad hebt...)

Beste -]UtoPisT[-,

Bedankt voor je bestelling, deze is in order geplaatst. Wij streven er naar dat alle artikelen binnen 9 werkdagen worden uitgeleverd, mits deze op voorraad zijn.

Indien de bestelde artikelen niet op voorraad zijn bij de importeur, worden deze automatisch in backorder geplaatst en in 3 tot 4 weken nageleverd.

Je ontvangt een factuur/aankoopbewijs van onze administratie ongeveer 4 weken nadat alle artikelen geleverd zijn.

Vriendelijke groeten,

Han Kruisinga
Motorgoedkoop.nl

dussssssss...
 
hangt een beetje af van de voorraad van de importeur. Als de importeur het op voorraad heeft zou je het wel binnen een week in huis moeten kunnen hebben. Ik heb ook een paar keer bij motorgoedkoop wat besteld en dat was elke keer binnen een week in huis :)

ok, beter :)

ik heb geen ontvangsmail gehad, ik krijg hem namelijk van iemand anders :)
 
Hangt inderdaad ervan af of het op voorraad is. Ik heb een paar weken op een slot moeten wachten, maar ik werd wel goed op de hoogte gehouden (type dat ik wilde was niet meer leverbaar). Motorhoes was binnen een week in huis.

Prima winkel, wat mij betreft!
 
heeft iemand ervaringen met motorgoedkoop.nl? en wat hun levertijden zijn?

kep nl. net een alpinestars backprotector besteld en ben best benieuwd wanneer ie binnen komt :)

alvast bedankt!

Heb er een tijdje geleden motorlaarzen besteld. Duurde heeeeeeeeeeeeeel lang maar is toch goed gekomen.

8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan