Licht boven achterwiel plaatsen

Dynom

MF'er
2 mei 2003
193
0
Utrecht
Ik wil een geel licht boven me achterwiel plaatsen, zeg maar aan de onderzijden van me duo seat.
Het is illigaal maar het lijkt me mooi en wil het een keer proberen.
Heeft iemand daar ervaring mee en of advies / tips
 
Ik weet niet of je al een lichie hebt, maar je kunt het beste ccfl licht pakken, Die worden in computers gebruitk voor te casemodden. Ik heb gezien, dat veel van die scooter losers :+ die ook onder hun scooter maken. Ze kosten bijna niets, d8 rond de €15, er zit dan een trafo bij die van 12v naar hoogspanning omzet. Deze monteer je ergens, wel ff afplakken, of in een doosje stoppen, is denk ik niet zo goed voor je motor hoogspanning :9 :9
schakelaartje ertussen en je bent klaar.

suc6 ermee

greetz Klats
 
cc staat voor ColdCathod denk ik.. ?
ik heb daar al naar gezocht namelijk maar niet echt wat gevonden,
het ding moet rond de 15 cm lang zijn dan past deze mooi over de breedte
 
cc staat voor ColdCathod denk ik.. ?
ik heb daar al naar gezocht namelijk maar niet echt wat gevonden,
het ding moet rond de 15 cm lang zijn dan past deze mooi over de breedte

Klopt idd dat daar cc voor staat. Bij de betere licht en geluid zaken hebben ze die, in maten van 12 en 30cm d8 ik. kosten bij mij in Weert €16 euro.
Heel toevallig heb ik er vandaag 1 stuk gemaakt, omdat ik hem uit mijn compo kast aan het halen was.
 
Houdt in de gaten dat het verboden is...........................

Maar zuiver voor de "uitstraling" gebruik ik de zgn. gekleurde Break & glow staaf. Makkelijk en vrijwel onzichtbaar te bevestigen (met tie-rips) en bij eventuele aanhouding op verzoek van de diender snel te verwijderen.

Heb je misschien te veel naar the fast and the furious gekeken :+

Have fun.
 
Terug
Bovenaan Onderaan