Link naar originele bericht in quote

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.852
1
Voorbeeldquote

Is het ook makkelijk te fixen dat als iemand een quote in zijn bericht plaatst, je kunt doorklikken naar het bericht dat wordt ge-quote? Als iemand een bericht quote waar al een quote in staat dan is het ge-quote bericht niet compleet (komen .... in te staan). Soms wil ik het originele bericht lezen en dan moet ik de thread gaan doorzoeken naar het originele bericht (adhv datum en tijd)
 
Is het ook makkelijk te fixen dat als iemand een quote in zijn bericht plaatst, je kunt doorklikken naar het bericht dat wordt ge-quote? Als iemand een bericht quote waar al een quote in staat dan is het ge-quote bericht niet compleet (komen .... in te staan). Soms wil ik het originele bericht lezen en dan moet ik de thread gaan doorzoeken naar het originele bericht (adhv datum en tijd)

Dit bedoel ik dus, bovenstaande post is niet compleet, als mensen over en weer tegen elkaar aan het zeiken zijn moet ik steeds gaan scrollen omdat ik dan weer wil weten waar de vorige persoon op reageerde, zou makkelijk zijn als bijv. het dikgedrukte gedeelte een link zou zijn.

 
Hmm... da's best een goed idee, Johan!! En nog te implementeren ook ;)

Ik zal er eens over nadenken/naar gaan kijken. Een 'kleine donatie' voor mijn privé-kas kan het besluitvormingsproces op positieve wijze beïnvloeden... :P
 
Op woensdag 10 september 2003 21:18 schreef Revolution het volgende:
:^

Zo hé, ik ben het, voor het eerst sinds ie mod af is, eens met hem eens.

[edit]typo
 
Laatst bewerkt:
Hmm... da's best een goed idee, Johan!! En nog te implementeren ook ;)

Ik zal er eens over nadenken/naar gaan kijken. Een 'kleine donatie' voor mijn privé-kas kan het besluitvormingsproces op positieve wijze beïnvloeden... :P

Rev krijgt volgens mij nog een kratje brand, die kan hij dan wel aan jou sponsoren ;)
 
[me]Johan zwaait naar Oma
[/me]


Hulde banaan.... Kwam er zojuist achter dat je het voor elkaar hebt geklust, weet eigenlijk niet hoe lang dat al is ;)
Is het trouwens alleen bij nieuwe topics? Bij dit topic werkt het nl. niet
 
[me]Johan zwaait naar Oma
[/me]


Hulde banaan.... Kwam er zojuist achter dat je het voor elkaar hebt geklust, weet eigenlijk niet hoe lang dat al is ;)
Is het trouwens alleen bij nieuwe topics? Bij dit topic werkt het nl. niet
Het zit er al een paar weken/maanden in. Ik weet het zelf ook niet meer precies. ;)
Het werkt inderdaad alleen bij nieuwe topics.
 
Terug
Bovenaan Onderaan