Linkpipe 48 mm / 60 mm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ninjaturtle

MF veteraan
Donateur
28 nov 2005
6.027
1.114
Alkmaar
Bij deze te koop, een linkpipe van RVS die ik toch niet ga gebruiken. Totale lengte ga ik nog even opmeten. De aansluitdiameter op de bochtenset is 48 mm, er past een demper op met een diameter van 60 mm.

De linkpipe past in ieder geval op een ZX10R 04/05 mits je een demper hebt met een aansluiting van 60 mm.

Prijs: € 30,-

full
 
Laatst bewerkt:
~
Bij deze te koop, een linkpipe van RVS die ik toch niet ga gebruiken. Totale lengte ga ik nog even opmeten. De aansluitdiameter op de bochtenset is 48 mm, er past een demper op met een diameter van 60 mm.

Uiteraard is een linkpipe universeel, hij past in ieder geval op een ZX10R 04/05.

Prijs: € 30,-


een losse demper is universeel, een linkpipe is model specifiek
 
een losse demper is universeel, een linkpipe is model specifiek
:^ zeggen dat een linkpijp universeel is, is hetzelfde als zeggen dat een paar schoenen maat 44 iedereen past. Er zijn meerdere mensen die deze schoenen passen, maar het blijft een minderheid. Bij linkpijp eerder maat 49, hele kleine minderheid :+
 
:^ zeggen dat een linkpijp universeel is, is hetzelfde als zeggen dat een paar schoenen maat 44 iedereen past. Er zijn meerdere mensen die deze schoenen passen, maar het blijft een minderheid. Bij linkpijp eerder maat 49, hele kleine minderheid :+
Ik zie nu je reactie pas :X

Maareh, volgens mij praten we over hetzelfde. Als je de opgegeven maten nodig hebt (op zowel demper als spuitstuk) past het dus. Het is niet zo dat je een specifiek model motor moet rijden om deze linkpipe te monteren. Vandaar dat ik zeg dat de linkpipe universeel is.

~[edit] Twee keer een soortgelijke opmerking, tekst is aangepast *O*
 
Laatst bewerkt:
Hey turtle ,

Ik het topic nu pas |(

als het met tltim46 niet doorgaat , wil ik hem wel van je overnemen voor 30 euro inc verzenden :P
Haha, goed bezig -BATTLE- ;). Volgens mij heb ik de linkpipe wel een keer onder de aandacht gebracht in "ons" topic ... en nu moet ik je teleurstellen, denk dat het met tltim46 wel goed gaat komen :Y.

Mocht je nog een zwart rechter kuipdeel willen hebben, dan heb ik die ook nog voor je liggen :+.
 
Haha, goed bezig -BATTLE- ;). Volgens mij heb ik de linkpipe wel een keer onder de aandacht gebracht in "ons" topic ... en nu moet ik je teleurstellen, denk dat het met tltim46 wel goed gaat komen :Y.

Mocht je nog een zwart rechter kuipdeel willen hebben, dan heb ik die ook nog voor je liggen :+.

ik lees en post nog niet zolang mee want ik heb hem nog niet voorbij zien komen of niet op gelet :+

kuipdeel heb ik niet nodig :P en de linkpijp was voor een knutselprojectje :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan