• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

links af rondom apeldoorn??????

gang is alles

Die hard MF'er
Lid geworden
20 jul 2003
Waarderingsscore
0
weet er iemand in de buurt van apeldoorn ook nog wat mooie linker bochies zodat ik ook de linkerhelft van me band kan uitsmeren over het asfalt????? :p

Rij van apeldoorn A1 Amersfoort naar afslag kootwijk. ga richting kootwijk. door kootwijk heen naar de Harskamp. dan afslag Wekerom bij de rotonde ra 1e links af nu heb je al heel wat mooie linkerbochten gehad en als je via Venendaal binnendoor weer terug rijdt zijn er nog een wel een paar *D

ik ga nog wel is op de rotonde bij Centraal Beheer lang de Arnhemse weg (richting Beekbergen.

daar kan ik nu zelf helemaal rond met de knie op t asfalt *D

mooi 2 baans dus niemand heeft direct last van je.

alleen moet je er niet te lang rond blijven hangen (beetje duizelig)

ik rij met +/- 60 km/h op de binnenbaan, en ik vond t een goeie plek om te oefenen ook omdat je met die relatief lage snelheid een beetje moet balanceren met je bike.

groeten

Rij van apeldoorn A1 Amersfoort naar afslag kootwijk. ga richting kootwijk. door kootwijk heen naar de Harskamp. dan afslag Wekerom bij de rotonde ra 1e links af nu heb je al heel wat mooie linkerbochten gehad en als je via Venendaal binnendoor weer terug rijdt zijn er nog een wel een paar *D

Afslag Kootwijk is lekker sturen!! Wij komen meestal vanuit Hilversum en gaan er dan al bij Hoevelaken af en dan binnendoor naar Kootwijk, zitten een paar venijnige bochten bij :P

Afslag Kootwijk is lekker sturen!! Wij komen meestal vanuit Hilversum en gaan er dan al bij Hoevelaken af en dan binnendoor naar Kootwijk, zitten een paar venijnige bochten bij :P
Ik kom ook uit H,sum maar Gelderland is top *D

Als je naar de rotonde van Centraal Beheer gaat
en je komt vanaf het Lucas ziekenhuis.
Daar zit ook een lekkere bocht naar links
Als je door de bocht bent kom je beneden bij die rotonde

clay ik denk aan morgen avond,effe zien hoe het weer is ze voorspellen niet echt veel goeds geloof ik,maar bij ok weer moesten we het kantje maar op gaan lijkt me een goed plan

Laatst bewerkt:
jep die rotonde is inderdaad gaaf,wat dan ook wel tof is,een klein stukkie richting de mac rijden en dan bij de (ik geloof mercedes)garage links af en links aan blijven houden,daar zitten ook een paar lekkere "bochies" kijk alleen wel uit voor geparkeerde vrachtauto's

ps. heeft er iemand ervaring op de rotonde bij velperbroek???????? (arnhem)

clay ik denk aan morgen avond,effe zien hoe het weer is ze voorspellen niet echt veel goeds geloof ik,maar bij ok weer moesten we het kantje maar op gaan lijkt me een goed plan
Is goed laat maar horen waar en hoelaat :)

Ja idd, bij een zo'n bocht bordje 30 km/u, zal wel meevallen dacht ik.... daar ging mijn steppie, grrrrrrrrrr |(

gewoon midden in de nacht het klaverblad een paar keer andersom rijden :)

miden in de nacht tegen het verkeer in op het klaverblad........ okay dat wil ik zien zeg maar hoelaat ik vanacht op het klaverblad dij apeldoorn moet zijn!!!!!!!!

okay dan,zie ik je daar,ik rij op een wit gele blade.

tot straks.

ps. als het pijpestelen zeikt dan blijf ik fijn thuis als je het niet erg vind......

Op de dijk? Moet je minstens 250 gaan voordat je daar je knietjes op de grond krijgt, van A12 naar A50 bij Arnhem moet het toch wel lukken?

Op de dijk? Moet je minstens 250 gaan voordat je daar je knietjes op de grond krijgt,
van A12 naar A50 bij Arnhem moet het toch wel lukken?
Is dat onder het viaduct door? dan moet je geen foutje maken, een kennis van mij doet dat ook daar en die vindt het een superbocht.

Is dat onder het viaduct door? dan moet je geen foutje maken, een kennis van mij doet dat ook daar en die vindt het een superbocht.

ik ken die bocht en die is inderdaat echt jumjum.

maar effe wat anders,ik zit te denken om zondag ochtend as vroeg,maar dan echt vroeg (first licht) richting velperbroek (velperplein) te gaan om effe lekker links om te draaien,hoe lijkt dat????????

Terug
Bovenaan Onderaan