gang is alles
Die hard MF'er
weet er iemand in de buurt van apeldoorn ook nog wat mooie linker bochies zodat ik ook de linkerhelft van me band kan uitsmeren over het asfalt????? :p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

thanx,ga rap je rondje rijden!!!!!!!
Hee zeg maar wanneer je gaat kijk ik of ik mee kan, altijd leuk evennog niet weg geweest ik zit nog op me werk tot morgen vroeg,is effe minder zeg maar
![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)
Rij van apeldoorn A1 Amersfoort naar afslag kootwijk. ga richting kootwijk. door kootwijk heen naar de Harskamp. dan afslag Wekerom bij de rotonde ra 1e links af nu heb je al heel wat mooie linkerbochten gehad en als je via Venendaal binnendoor weer terug rijdt zijn er nog een wel een paar![]()

Ik kom ook uit H,sum maar Gelderland is topAfslag Kootwijk is lekker sturen!! Wij komen meestal vanuit Hilversum en gaan er dan al bij Hoevelaken af en dan binnendoor naar Kootwijk, zitten een paar venijnige bochten bij![]()

Is goed laat maar horen waar en hoelaatclay ik denk aan morgen avond,effe zien hoe het weer is ze voorspellen niet echt veel goeds geloof ik,maar bij ok weer moesten we het kantje maar op gaan lijkt me een goed plan

Ja idd, bij een zo'n bocht bordje 30 km/u, zal wel meevallen dacht ik.... daar ging mijn steppie, grrrrrrrrrrAfslag Kootwijk is lekker sturen!! Wij komen meestal vanuit Hilversum en gaan er dan al bij Hoevelaken af en dan binnendoor naar Kootwijk, zitten een paar venijnige bochten bij![]()

Is goed laat maar horen waar en hoelaat![]()

uurtje of 8 bij de mac in apeldoorn?????????

prima ik ben er![]()
was een gaaf stukkie stuuren!!!!!!!!!!!
is voor herhaaling vatbaar...........

Is dat onder het viaduct door? dan moet je geen foutje maken, een kennis van mij doet dat ook daar en die vindt het een superbocht.Op de dijk? Moet je minstens 250 gaan voordat je daar je knietjes op de grond krijgt,
van A12 naar A50 bij Arnhem moet het toch wel lukken?
Is dat onder het viaduct door? dan moet je geen foutje maken, een kennis van mij doet dat ook daar en die vindt het een superbocht.