In Willemstad, op Curacao. Sowieso veel van dit soort fietsen op Aruba en Curacao (ja, ik heb 'n goeie vakantie gehad ). Allemaal met 'n verlengde achterbrug. Tja, veel bochtjes rijden op 'n eiland en op dat slechte asfalt is er niet bij; je hebt er nog meer aan een SM/allroad/crosser.
Dragracert, hè. Die maken zich meer druk om het op snelheid komen dan weer af te remmen. Dragracen doe je toch bij voorkeur op een plek met voldoende uitloop.
Yep, ook veel gezien daar. En idd ook erg fraai uitgevoerd (op Curacao ook hoor).
Zowel op Curacao als op Aruba is er 'n dragstrip. Volgens mij is dat het enige dat je daar serieus leuk kan doen met zoveel vermogen: dragraces. 't Wegdek op Aruba is zelfs nog slechter dan op Curacao. Op beide eilanden is 't spiegelglad en hobbelig, en na een regenbuitje wil je helemáál zijwieltjes .....
lekker hoor zo'n achterbrug. als je toch bijna geen bochtjes op je eiland hebt had ik het ook gedaan. kun je teminste echt hard op het gas bij de stoplichten. Ik ben benieuwd naar de specs van dat ding. zal ook motorisch wel niet meer helemaal standaard zijn.
Na 15 jaar op curacao gewoont te hebben weet ik wel waarvoor zij die lange achterbru hebben.
Ga maar eens kijken bij races, en je zult zien dat die lange achterbrug niet voor niets is.
die gasten hebben meestal een opgefokte motor met een ge-blue printe versnellings bak waardoor zij kei hard kunnen optrekken.