Lookwell raceoverall & Alpinestars rugprotector

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Te Koop een Alpinestars rugprotector



Het pak is verkocht *O*




full
 
Laatst bewerkt:
Ziet er interessant uit :)

Ik woon bij je in de buurt dus zou graag eens komen passen. Geen idee hoe PMs werken hier dus ik drop mn email wel: sebastian _ groen apestaartje hotmail punt com
 
Ziet er interessant uit :)

Ik woon bij je in de buurt dus zou graag eens komen passen. Geen idee hoe PMs werken hier dus ik drop mn email wel: sebastian _ groen apestaartje hotmail punt com


Mail mij anders je telefoon nummer even: holy biker appelding hotmail punt com. :)

Dan bel ik je vanavond gewoon even. Kan hier niet op hotmail... geblocked...
 
Mocht je de rugprotector er niet bij verkopen dan hou ik me bij deze van harte aanbevolen om deze van je over te nemen :)

Hee ZXRjeffreyZXR,

De rugprotector is er nog.


Het pak is overigens verkocht.

@ Sebastian - Veel geluk er mee!
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel voor de rugprotector inclusief verzenden?

Ik moet ff kijken wat de verzendkosten zijn, ik heb geen idee eigenlijk. Het is nogal een vreemde afmeting. Breed, lang en plat. :)

Ik hoop het vandaag ff uit te zoeken anders wordt het maandag, weekend is een beetje overvol geplanned. Dat doen vrouwen nu eenmaal gratis en met liefde voor de man... :+
 
Ik moet ff kijken wat de verzendkosten zijn, ik heb geen idee eigenlijk. Het is nogal een vreemde afmeting. Breed, lang en plat. :)

Ik hoop het vandaag ff uit te zoeken anders wordt het maandag, weekend is een beetje overvol geplanned. Dat doen vrouwen nu eenmaal gratis en met liefde voor de man... :+

Ik weet er alles van haha _O- Doe maar rustig aan, ik heb er geen haast mee. Waarschijnlijk word het toch niet eerder als volgend voorjaar dat ik weer op de motor stap ;)
 
Ik weet er alles van haha _O- Doe maar rustig aan, ik heb er geen haast mee. Waarschijnlijk word het toch niet eerder als volgend voorjaar dat ik weer op de motor stap ;)

Hee, mail mij ff op holybiker appedinngus hotmail punte com.

Dan kan ik je informeren als ik wat weet. Werkt ff gemakkelijker :)

*O*
 
Ik weet er alles van haha _O- Doe maar rustig aan, ik heb er geen haast mee. Waarschijnlijk word het toch niet eerder als volgend voorjaar dat ik weer op de motor stap ;)

Oke, benne wij weer.

Inclusief verzenden binnen Nederland 42,50.

Er staat nu een zelfde Alpinestars protector op marktplaats voor 70 euro, dus dan is mijn prijs een koopske.

MzzzzzzzzzzL
Marcel
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan