• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

loopt slecht aprilia rs 125

edwinpoort

Rookie
Lid geworden
14 mei 2003
Waarderingsscore
0
Pas een schade aprilia rs 125 gekocht uit 2001 tetsua herada
veel schade aan kappen en motorisch is hij ook niet helemaal toppie zit arrows uitlaat onder en 34 mm carb maar stotterd heel erg en loopt niet mooi
wel als ik hem in de hoge toeren door trek maar omdat die uitlaat volgens mij ook lekt bij de cilinder loopt hij niet goed '(

stotteren is meestal dat hij te rijk staat of teveel benzine, je bougie slaat vet.
een hogere toeren heeft de bougie geen kans om vet teslaan. probeer eens wat met je mengsel. groterlucht filter, maar eerst beginnen met een kleinere sproeier. als het te maken heeft met het mengsel

ruben

Is dat tweetakt? Dan lekken bij uitlaat onmiddellijk verhelpen, werkt mengsel-verziekend en kan inderdaad, tamelijk toerental-afhankelijk, allerlei gestotter opleveren. Risico van over-verhitting.

Pas een schade aprilia rs 125 gekocht uit 2001 tetsua herada
veel schade aan kappen en motorisch is hij ook niet helemaal toppie zit arrows uitlaat onder en 34 mm carb maar stotterd heel erg en loopt niet mooi
wel als ik hem in de hoge toeren door trek maar omdat die uitlaat volgens mij ook lekt bij de cilinder loopt hij niet goed '(

Heb je er een foto van?? Misschien Troy Corser (krokodille) stickers op t ruitje???? damn dit klinkt als mijn ouwe motor :+
Laat ff weten als dit m'n ouwe motor is, mail adres staat in m'n profiel.

bij welk toerental stopt hij met stotteren?

mijn gsx had dat probleem namenlijk ook, en stotterde tot ongeveer 4500toeren.
in de carbs van dat ding van mij zitten 2 sproeiers, 1grote en 1 kleine (stationair sproeier)
door die kleine krijgt hij benzine bij lage toerentallen en als je boven een bepaald toerental rijd dan krijg je ook benzine door de andere sproeier.

bij mij zat de stationair sproeier verstopt, eff schoongemaakt en nu doet ie het weer goed.

kun je misschien eens naar kijken...
groetjes en veel succes

Ik ga morgen ff kijken haal ik de carb er ff af maar volgens mij zit die arrows uitlaat ook niet helemaal goed bij de cilinder hij verliest een hoop vermogen als ik hem achter dicht houdt. :)
En zal ff foto maken voor jurgenfan

Ik ga morgen ff kijken haal ik de carb er ff af maar volgens mij zit die arrows uitlaat ook niet helemaal goed bij de cilinder hij verliest een hoop vermogen als ik hem achter dicht houdt. :)
En zal ff foto maken voor jurgenfan

Lijkt me nogal logisch he !!.. Kan ie zijn druk niet kwijt, --»» Hint : Zit niet voor nix een gat in je Demper ! O-)

Terug
Bovenaan Onderaan