• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Loszittende Laser Hotcam SRAD

$tranger

MF veteraan
Lid geworden
14 mrt 2002
Waarderingsscore
0
Ik heb voor m'n SRAD een laser hotcam gekocht. Bij het er op zetten heb ik de originele stalen ring uit de originele demper gebruikt als 'pakking'. Als ik 'm zonder dit erop schroefde zat ie erg los. Met die ring zat het goed vast maar na ongeveer 100 km zit ie alweer los. Doe ik iets verkeerd of hoort de demper gewoon soort van 'zwevend' opgehangen te zijn??

Hij zit opzich zo goed op z'n plek, alleen is ie een paar cm zijdelings te bewegen. Opzich raakt ie niks, maar ik ben er gewoon niet helemaal zeker van dat ie zo goed zit. Iemand ervaring of tips?

zoekwoorden: gsx-r 750 gsxr
eens lang over zitten nadenken, maar zelf als ik in topics zoek dan kom ik soms wat minder gauw uit waar ik wezen moet omdat er idd alleen een term als SRAD is gebruikt in plaats van suzuki gsx-r oid. Mods, wat vinden we hier van? *D

Het is lastig te begrijpen als je het systeem of de motor niet kent. Je schuift zegmaar de demper deels over de pijp van de uitlaat zelf. Aan de demper zit een heen en weer schuifbare konische ring, deze zou zich op een of andere manier moeten borgen als je de 3 boutjes vastdraait. Dit gebeurd dus alleen niet.

Nu is de vraag, moet ik een originele pakking halen of een speciale pakking van Laser?

Om nog even een update te geven. Die stalen ring was gewoon de demper pakking en voor deze demper dien je gewoon de originele demper-pakking te gebruiken. Het is aan te raden bij het loshalen van je demper deze te vervangen.

Terug
Bovenaan Onderaan