• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Luchtfilter identificatie GSXR-1000 2005

Nightbat®

MF legend
Lid geworden
29 feb 2004
Waarderingsscore
11.440
Nou had ik vrijdag de doos open met het filter, en zocht naar evt een merknaam (met m'n stomme kop vergeten een foto te nemen)
maar die stond er niet op

Als ik zoek naar OEM filter voor mijn fiets, dan krijg ik (o.a.) deze afbeelding te zien:

Air-M004-3__17765.1522932727.jpg

Nou zag de mijne ongeveer hetzelfde er uit (Logisch), alleen dan zaten er niet van die plastic smeltklodders op en was het rooster kleiner
Dus ik vroeg me af of ik een aftermarket filter er in had hangen

Het leek me zo gauw geen papieren filter, maar vandaag de dag weet ik niet of katoenen filters onderhand standaard zijn geworden bij fabrikanten

Iemand een idee?

...en nu ik hier toch aan het informeren ben:

Iemand van mening dat de brandstofslang wel wat verder op de aansluitingen geschoven zou kunnen worden?
(Zwarte slangVoorgrond links midden en middelpunt foto)

1389626

Zelfs OEM artikelen (en zeker luchtfilters) kunnen gerust bij verschillende onder-leveranciers vandaan komen en er lichtelijk anders uitzien.
Maar wat is je vraag nu eigenlijk? Wil je weten welk merk filter erin zat? Wat maakt het uit of er bijvoorbeeld een HiFlo inzit?

De benzine slang....ja, ik zou die zeker verder geduwd hebben.

Zelfs OEM artikelen (en zeker luchtfilters) kunnen gerust bij verschillende onder-leveranciers vandaan komen en er lichtelijk anders uitzien.
Maar wat is je vraag nu eigenlijk? Wil je weten welk merk filter erin zat? Wat maakt het uit of er bijvoorbeeld een HiFlo inzit?

De benzine slang....ja, ik zou die zeker verder geduwd hebben.

Ja ik was in de veronderstelling dat Soes OEM filters wit waren, zoektochtje laat andere dingen zien, dus het werd een beetje onduidelijk
Pas een PC3 geinstalleerd, over niet al te lange tijd gaat fietsje de testbank op, als er al een hiflow filter in zit hoef ik die in ieder geval niet meer aan te schaffen

Ik zal weer effe de tank omhoog gooien en de slangen een duw geven

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan