M-F ers in Ede,part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
OK mensen, hier dan de pics

*update*

dat was te verwachten ha ha, ze worden nu geupload en ik plaats ze in deze post. dus even geduld...

undertray002.jpg


undertray003.jpg


undertray007.jpg


undertray008.jpg


undertray009.jpg


undertray0010.jpg


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


Ze zijn wel in de schemering genomen, vandaar een beetje wazig... -O- -O- -O-

Maar in het echt oogt het *O* *O* *O* *O* *O* ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat ik trouwens ook nog helemaal vergeten ben te vertellen is dat ik vandaag samen met mijn Duuc rijdende maat een motortrailer heb gekocht !!! Het was geadverteerd als 3 motoren trailer, maar dat bleek dus voor 3 crossmotoren te zijn, dus we moeten er nog wel e.e.a aan wijzigen om ze pas te maken voor 2 motoren, mijn yamaha R6 oftewel 180 band achter en zijn duuc monster oftewel 160 achter... maar verder puik trailertje, foto's daarvan volgen nog.

Voor vandaag heb ik iig de pap wel op ... ik gaat ff onderuitgezakt achter de tv hangen...

@ Mike , Techno we gaan er van uit dat morgen gewoon doorgaat.

@ MF ede :W
 
Very very nice Darkman, zeker die ingebouwde knipperlichten..

Had je bike nog nooit gezien,maar wat ik echt gaaf vind zijn die wheelrims. :Y
 
OK mensen, hier dan de pics

*update*

dat was te verwachten ha ha, ze worden nu geupload en ik plaats ze in deze post. dus even geduld...

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


Ze zijn wel in de schemering genomen, vandaar een beetje wazig... -O- -O- -O-

Maar in het echt oogt het *O* *O* *O* *O* *O* ;)

ziet er goed uit :)
 
Nou uh Darkie, denk dat ik het nu ook niet meer red met 11:30 op de klok of wel? Was verdomd gezellig gisteravond/nacht. Had best mee gewild :( Als me kater weg is ga ik ook de motor op.
 
Zo.. benk weer.. klein ritje van 70 KM gemaakt. 15:00 uur begint als goed is finale tussen Nadal en Federer, en die wil ik niet missen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan