M-F ers in Ede,part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo heb me net ook weer uit me pak geworsteld :+ heb vandaag ff 200km erbij op gereden :P was wel een leuk ritje met een lekker tempootje }) dark kom op met die foto's als ik er goed op sta natuurlijk :P
 
al gedaan :+ook gedaan :Y
van een afstandje, wat die aso's hadden gewoon de weg afgezet :X



ik maar eens wat te eten zoeken :W
hi there...van een afstandje ?..heb jij geen benen om mee te lopen :+

natuurlijk was de weg afgezet....tis toch een evenement en dan mot je geen doorgaand verkeer hebben
_O-

very mean...was ffe kort maar k,had continu volluk om tegen aan te lullen :Y

van hot naar her ect.

gr Driver
 
ik wil een hond B| en Darkman heeft het er met zijn foto's niet makkelijker op gemaakt -O-


Tja dan zal je toch wel heel snel moeten zijn als je er nog 1 wilt, want ik word nu echt gek gebeld.. net in 5 minuten 2 telefoontjes ( vlak nadat TLmike wegreed) bij Martin, na ons ritje vandaag... de eerste wilde een reu, de 2e ook, maar omdat 1 reu al gereserveerd staat heeft de 2e waarschijnlijk pech... Ik heb er nu nog 4 2 reutjes en 2 teefjes...

Morgen wordt er een teef opgehaald en woensdag 99% zeker een reu, blijft er dus een reu en een teef over, 1 daarvan gaat dan nog weg, dus Bizzje..... laat maar snel weten dan.
 
Aaaaaaaaaah joh K*T finales motogp die was weer vet!!! gaat toch niet naar zo;'n suf bal spelletje kijken :X

Laten we het er op houden dat ik een sportliefhebber ben. In tegendeel tot jouw :p
En MototGP heb ik ook gezien natuurlijk, damn dat was ff op puntje van me stoel zitten.
 
Laatst bewerkt:
Tja dan zal je toch wel heel snel moeten zijn als je er nog 1 wilt, want ik word nu echt gek gebeld.. net in 5 minuten 2 telefoontjes ( vlak nadat TLmike wegreed) bij Martin, na ons ritje vandaag... de eerste wilde een reu, de 2e ook, maar omdat 1 reu al gereserveerd staat heeft de 2e waarschijnlijk pech... Ik heb er nu nog 4 2 reutjes en 2 teefjes...

Morgen wordt er een teef opgehaald en woensdag 99% zeker een reu, blijft er dus een reu en een teef over, 1 daarvan gaat dan nog weg, dus Bizzje..... laat maar snel weten dan.


Dan blijft er dus een teefje over?
 
zooo ik ben er ook weer, maar moet gelijk weer ff :W want ik ga snel naar amersfoort voordat de lucht straks openbarst!!!, duimen jullie dat ik nog droog over kom??
vandaag een heerlijk dagje gehad *O* stukkie gerede met soes (110 km :P ) en waarschijnlijk probleem van de ontluchting gevonden *O* , koppeling staat ook weer goed, alleen versnellingspookje nog, maar dat doe ik dinsdag ff ben vrij *O* *D
tot volgend weekend :W

doeiiiiiii
 
De lucht open barst? Tis al tijdje onbewolkt hiero.. En ziet er naar uit dat dat ook wel zo blijft. Zweet me kapot met trainen nu.. Tis veel warmer iig als 3 uur vanmiddag volgens mij.
 
hoop dat iedereen een leuk weekend gehad heeft???
ik heb een heel leuk weekend gehad *D

rijden was idd wel lekker ja :Y
alleen wel zo recht aan zeg maar B|
heb 4 mooie bochtjes gezien, en 2 mooie rotondes :Y

alleen knie aan de grond doen op een rotonde is niet verstandig, als oom agent er een controle heeft op zicht afstand |( |( |( |( |(
maar gelukkig nix aan het handje...ze toonden geen eens intresse voor me _O-
 
hoop dat iedereen een leuk weekend gehad heeft???
Gisteren wat gewerkt,boodschappen gedaan,'s avonds een dvd-avond in Amersfoort,laat thuis vannacht,vandaag het voorschot van m'n vakantie aan een vriend gegeven die voor ons boekt,wat corvette gereden en ook maar schoon gemaakt,nu F1 van Canada aan het kijken,net een enorme klap gezien van Kubica,niet normaal,die is zeker gewond geraakt,z'n benen staken voor uit de auto -O-
 
Was gezellie vandaag :Y

uitje004.jpg


uitje003.jpg


@ Bizzje, waarschijnlijk wel ja


Alleen weer vergeten MotoGP op te nemen :(


Enne volgende keer gewoon minder zuipen he , techno ? :P
 
Laatst bewerkt:
regen hierow, dus wij naar huis lopen vanaf de dijk komen dr 2 motoren langs 1 naked bike 1 week niet sport motor gaat ie een fietser laten aanhangen |( |( |( |( |( |( scooter gedrag noem ik dat...
 
Héé Poes, Wat schiet je?

Ikzelf doe GKG en GKP. Ik wil graag silhouet (maar daar doet volgens mij niemand aan) en action staat ook al in de planning (om een keertje mee te gaan, en een parcour te lopen/rennen)

ik schiet voornamelijk lucht :+
vandaag 2e geworden liggend met geweer
jepe.gif


jaarlijks kleiduiven en soms wat voor handen is op de vuurclub O-)
action wil ik ook wel proberen *D

waar schiet je?


@ driver

heb even vanuit de auto zitten loeren naar dat moois, maar moest door en had geen zin om nat te worden, was ook nogal lui die dag O-)

@darkman

leuke foto's, ook actie foto's?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan