M-F ers in Ede,part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan je donder zien dan :+

de lichtshow is mooi :}
geluid mag achterwege blijven

auw ...weer zo'n harde
ScaredCouchSmilie.gif


slaap zacht :X
 
Berkenhorst in Elspeet (GKP 25m en GKG 100m) en op het ISK bij ons in het dorp (500m)
En thuis lucht natuurlijk (diana 48 in .25)

heb ook een Diana 52 thuis, zijspanner, en een twinmaster persluchtpistool om te spelen 8-)
ik ga af en toe naar Neerlandia (GKG 100m) en Willem Tell in Otterlo (GKP)

ik kom vast nog wel een keertje in jouw dorp knallen, op de 500m baan ;)




tis stil inmiddels buiten
ga mijn mandje in :z
 
Net met het uitlaten van Athos, mijn volwassen Reu, was het idd een "flitsende" lichtshow, erg mooi om te zien, beetje jammer van de regen B| Toen kwam die hele harde knal, maar hij schrok er niet van of zo ( goed zo jochie) maar hij had wel zijn oren in zijn nek en stapte stevig door , wilde er ook niet te lang over doen vanavond :P


tis stil inmiddels buiten
ga mijn mandje in :z

Hier nog 1 :W
 
Laatst bewerkt:
heb ook een Diana 52 thuis, zijspanner, en een twinmaster persluchtpistool om te spelen 8-)
ik ga af en toe naar Neerlandia (GKG 100m) en Willem Tell in Otterlo (GKP)

ik kom vast nog wel een keertje in jouw dorp knallen, op de 500m baan ;)

tis stil inmiddels buiten
ga mijn mandje in :z

Willem Tell in Otterlo, dat is toch achter die snack-bar? Ik heb altijd gedacht dat ze daar alleen een KKP/R baan hadden (en nog 12 m ook)?
Welk kaliber is de Diana 52?
 
ik schiet voornamelijk lucht :+
vandaag 2e geworden liggend met geweer
[afbeelding]

jaarlijks kleiduiven en soms wat voor handen is op de vuurclub O-)
action wil ik ook wel proberen *D

waar schiet je?


@ driver

heb even vanuit de auto zitten loeren naar dat moois, maar moest door en had geen zin om nat te worden, was ook nogal lui die dag O-)

@darkman

leuke foto's, ook actie foto's?
af en toe ging het aardig tekeer met de regen..wel jammer maar er waren alsnog rond de 90 xjrren aanwezig dus we zijn tevreden.

Darkman..fotoos maken op de motor:

ik heb een klein sony geval met schuifklep,Hang ik om m,n nek en dan de camera in de jas bovenin ergens in een zak.
Onderweg is het dan vrij makkelijk om de camera eruit te halen en de schuifklep weg te duwen en dan is het ffe vlug gokken qua kijken en klikken.

meestal lukt het vrij aardig.

gr Driver
 
:Z opstartproblemen hier :Z

Willem Tell in Otterlo, dat is toch achter die snack-bar? Ik heb altijd gedacht dat ze daar alleen een KKP/R baan hadden (en nog 12 m ook)?
Welk kaliber is de Diana 52?

idd achter die snackbar, 12 mtr baantje, na 10 uur GKP :Y
diana 4,5 mm (voor binnen O-) )

ik heb vorig jaar in Haarlem geschoten, daar schieten ze ook silouet
zelf nog nooit gedaan :N
 
Hai.. :W ben dr ook weer..
De Intruder was een helemaal niks...Zaten putjes in het chroom werk, achterlicht was lelijk verwerkt, scheur in het spatbord voor...hier en daar verf van de motor,voorste spaken waren helemaal pik zwart...nee, niest voor mij,dan spaar ik maar even door :Y

Wel een pluspuntje vandaag...

Kheb mn helm opgehaald vandaag... *O* *O* *O*

Wat rijd dat super zeg.. licht gewicht en neus kappje erop...

ff uitgetest natuurlijk... 100 op de binnen weggetjes hoor je echt niets, 140 150 op de snelweg...lekker rustig... echt een groot verschil met mn vorig helm (+/_ 3 jaar oud)


Ik is weer helemaal tevreden..heb nog wel ff staan :9~ bij een VFR uit 94... :9
 
Kheb mn helm opgehaald vandaag... *O* *O* *O*

Wat rijd dat super zeg.. licht gewicht en neus kappje erop...

ff uitgetest natuurlijk... 100 op de binnen weggetjes hoor je echt niets, 140 150 op de snelweg...lekker rustig... echt een groot verschil met mn vorig helm (+/_ 3 jaar oud)


Ik is weer helemaal tevreden..heb nog wel ff staan :9~ bij een VFR uit 94... :9

Wat voor helm heb je gekocht?
 
avond allen :W

vanaaf toch nog even en stukkie weiland raggen gedaan id buurt *D
ze waren id buurt aan het gieren, en een heel stuk was nog niet gedaan, dus daar de xr maar even uitgelaten :Y


@ poes en horsepowerjunkie....

das leuk....ik ehb thuis ook een diana luchtbuks :Y
type ed weet ik niet, maar tis een 4,5 mm knikbuks met vizier ed erop :9

ding is goed 20 tot 25 jaar oud en is van paps geweest :Y
en is in perfecte staat en werkt nog steeds prima *D
en ook nog eens erg zuiver natuurlijk 8-)
 
Hai.. :W ben dr ook weer..
De Intruder was een helemaal niks...Zaten putjes in het chroom werk, achterlicht was lelijk verwerkt, scheur in het spatbord voor...hier en daar verf van de motor,voorste spaken waren helemaal pik zwart...nee, niest voor mij,dan spaar ik maar even door :Y

Wel een pluspuntje vandaag...

Kheb mn helm opgehaald vandaag... *O* *O* *O*

Wat rijd dat super zeg.. licht gewicht en neus kappje erop...

ff uitgetest natuurlijk... 100 op de binnen weggetjes hoor je echt niets, 140 150 op de snelweg...lekker rustig... echt een groot verschil met mn vorig helm (+/_ 3 jaar oud)


Ik is weer helemaal tevreden..heb nog wel ff staan :9~ bij een VFR uit 94... :9
Zat jij vandaag op de Nieuweweg in Veenendaal,zag daar een zwarte xj buiten staan met een mf-sticker,zat iemand in de voortuin van het zonnetje te genieten,vrij lang ook nog,toen ik 2,5 uur later weer langsreed zat die persoon daar nog :+
 
[...]


Wat voor helm heb je gekocht?

Kheb een HJC gekocht van 150euries (valt nog wel mee).
Een matt grijze met zwarte lijnen er in. Zal morgen ff piccie plaatsen.



Zat jij vandaag op de Nieuweweg in Veenendaal,zag daar een zwarte xj buiten staan met een mf-sticker,zat iemand in de voortuin van het zonnetje te genieten,vrij lang ook nog,toen ik 2,5 uur later weer langsreed zat die persoon daar nog :+


Yep thats me... *O* *O* *O* *O* *O*
Kben gespot door onze meanmachine.. :9
Waar reed je in dan VMM?

Btw.. heb niet 2,5 uur still gezeten hoor.. ben nog ff bij de buurman geweest (intruder gekeken) en heb nog ff wat eten gemaakt binnen.
Ben daarna nog een uurtje gaan rijden met mn vriendin (helm op gehaald)


maar was wel verdomd lekker weer zo.
 
Kheb een HJC gekocht van 150euries (valt nog wel mee).
Een matt grijze met zwarte lijnen er in. Zal morgen ff piccie plaatsen.Yep thats me... *O* *O* *O* *O* *O*
Kben gespot door onze meanmachine.. :9
Waar reed je in dan VMM?

Btw.. heb niet 2,5 uur still gezeten hoor.. ben nog ff bij de buurman geweest (intruder gekeken) en heb nog ff wat eten gemaakt binnen.
Ben daarna nog een uurtje gaan rijden met mn vriendin (helm op gehaald)


maar was wel verdomd lekker weer zo.
Gele Actros van Sita,eerst zonder en later met aanhangwagen,deze,maar dan met andere containers erop
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan