M-F ers in Ede,part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W nieuwe werkdag
motortje uit de schuur :]

@soes

die diana's zijn onverwoestbaar :}
werk ze allemaal.

ik gaat hier wat opruimen, boodschappies doen en nadenken vandaag....met welke motor ik naar de Glossglockner /Dolemieten ga of de Tuono of de xjr 1200 ?

De xjr 1200 is lekker comfortabel en een fijne langere afstand motor en daar kan ik meer op meenemen.
maar Tuonootje is natuurlijk voor de bergen het betere stuurfietsje .

twijfel...twijfel...wat gaat het worden?

gr Driver
 
smorgens alle


Gele Actros van Sita,eerst zonder en later met aanhangwagen,deze,maar dan met andere containers erop
[afbeelding]




Ja ja, die heb ik wel zien rijden, komen trouwens veel vrachtwagens langs.

Ik zit als het lekker weer is altijd buiten, heb dr een hekel aan om binnen tezitten.

Maarja, vandaag nog vrij en morgen weer ff arbieten.. :9

Werkse allemaal, ik ga ff aan de koffie met gebak :W
 
idd

dingetje doet het echt super, en volgens mij nu nog steeds

staat al goed 5 jaar werkloos in de kast :Y
is niet zo verstandig om in een nieuwbouw wijkje te gaan knallen ermee :N

niet? O-)

zo, klaar met werk, ga de pk's inruilen voor een ademde pk :+
even de bossen onveilg maken *O*


@driver

wat een luxe om je hoofd te breken over welke motor je mee gaat nemen ;)
 
Tis luxe ik weet het maar ik ben er uit...Tuono.

Ben net nog ffe bij Henk,s Motorstore geweest en heb de achterband eraf gemikt en er een Pilot Road opgemikt.

Straks even een bagage drager monteren op de plek waar normaal de duo zit .
2 tassen erop , tanktas erop en klaarrrr.
normaal gesproken is het lastig om bagage mee te nemen op de Tuono,zijtassen eraan vindt ik 3 keer niks dat schuurt en krast altijd ook met afdekdoeken ertussen ect.


morgen ffe wat frutseldingen doen en dan Donderdagochtend snelweg tot Dortmund en dan binnendoor ri.Glosglocker zoals het er nu naar uitziet.

daarvandaan gaan we iedere dag passen rijden tot aan/in de Dolemieten.
en af en toe een zwemdagrelaxdag break denk ik :+

gr Driver
 
hebben jullie nou allemaal ook zo'n sticker op de brommer, zoek me suf om iemand te spotten...zie niks :N

dus....wie reed er voor mij op die oude Yamaha groen, heb geen idee van het type :+ , maar zonder handschoenen :o in Bennekom/Ede?
 
hebben jullie nou allemaal ook zo'n sticker op de brommer, zoek me suf om iemand te spotten...zie niks :N

dus....wie reed er voor mij op die oude Yamaha groen, heb geen idee van het type :+ , maar zonder handschoenen :o in Bennekom/Ede?

Ik rij ook al jaaaaren met een sticker, maar ben nog nooit gespot :N Ik heb echt nog maar één keer een MF-er gespot in al die kilometers die ik maak. Wel vrolijk :W :W :W , natuurlijk
 
heb je nou ook echte PowerHorses zoals Shires en Percheron?
ben wel benieuwd naar een piccie van ze namelijk :9

ik ben al gespot zonder sticker *O*
 
hebben jullie nou allemaal ook zo'n sticker op de brommer, zoek me suf om iemand te spotten...zie niks :N

dus....wie reed er voor mij op die oude Yamaha groen, heb geen idee van het type :+ , maar zonder handschoenen :o in Bennekom/Ede?

Ik rijd een zwarte Yamaha Poes, en ik reed in ede/bennekom zonder handschoenen die dag!

Was it me?...deze toevallig?

full
 
hebben jullie nou allemaal ook zo'n sticker op de brommer, zoek me suf om iemand te spotten...zie niks :N

dus....wie reed er voor mij op die oude Yamaha groen, heb geen idee van het type :+ , maar zonder handschoenen :o in Bennekom/Ede?
ik heb ook een plakkert op de brommert zitten :Y

ben vanaaf ook nog een stukkie door ede gekomen *D

was samen met een vriendin aan het rijden geweest, en via het groenehorst college ri de a30 gegaan. om vervolgens daar weer binnendoor via lunteren,barneveld ed weer ri apeldoorn :Y

owja...ook nog door harskamp gekomen :Y

[mededeling aan]
en voor allen......tussen kootwijk en de snelweg a1 hebben ze even lekker met grind gestrooit over de gehele weg |( |( |(

dus kijk daar uit!!

[/mededeling uit]
 
Darkman, ga je morgenavond nog naar de club?


Zeker weten, hopelijk valt het weer mee en geen regen + Onweer, dan rijd ik gewoon mee, bij wel regen ga ik gewoon als een mietje er naar toe zonder brommer, voor de gezelligheid.

Dus zie je daar ?!

;)


@ Soes, heb het relais besteld, zal in de loop van deze week binnen komen. Men zei daarbij wel dat dan die weerstanden achter er weer tussenuit moeten, kan ik daar makkelijk bijkomen ?
 
Laatst bewerkt:
:Z Insomnia B|

Ik rijd een zwarte Yamaha Poes, en ik reed in ede/bennekom zonder handschoenen die dag!

Was it me?...deze toevallig?

[afbeelding]

:N motor was echt heel groen....dacht ik :? leek er wel op trouwens :o
reed je door Renkum naar Bennekom? zag je geen kleine rode stip in je spiegel achter je? zag de motor later van Noord-Ede naar het zuiden rijden, naar Henk's Motorstore geweest mss?

das dan 2 peekaassss :+
gaat dat dan hard O-)

anders wil ik er ook zo;n 1tje erbij :+

:Y

@HorsePowerJunkie

lekker die enkele pk's *O*



:W goeienacht :z
 
Zeker weten, hopelijk valt het weer mee en geen regen + Onweer, dan rijd ik gewoon mee, bij wel regen ga ik gewoon als een mietje er naar toe zonder brommer, voor de gezelligheid.

Dus zie je daar ?!

;)


@ Soes, heb het relais besteld, zal in de loop van deze week binnen komen. Men zei daarbij wel dat dan die weerstanden achter er weer tussenuit moeten, kan ik daar makkelijk bijkomen ?
je kan daar makkelijk aankomen ja :Y
zitten links achterin het kontje, en zijn ingetapet met van die mooie stof tape O-)

dan even het kabeltje afknippen, maar doe de verlichting er wel bij aan :Y
kan je zien welke draad voor welk knipperlicht is ;)
en dan evt een kroonsteentje ertussen om vast te maken, aan het klembusje die ik ertussen gemaakt heb :Y
 
:Z Insomnia B|:N motor was echt heel groen....dacht ik :? leek er wel op trouwens :o
reed je door Renkum naar Bennekom? zag je geen kleine rode stip in je spiegel achter je? zag de motor later van Noord-Ede naar het zuiden rijden, naar Henk's Motorstore geweest mss?:Y

@HorsePowerJunkie

lekker die enkele pk's *O*



:W goeienacht :z
heej nachtbraker.....
jij maakt het laat ;)
 
Zeker weten, hopelijk valt het weer mee en geen regen + Onweer, dan rijd ik gewoon mee, bij wel regen ga ik gewoon als een mietje er naar toe zonder brommer, voor de gezelligheid.

Dus zie je daar ?!

;)


@ Soes, heb het relais besteld, zal in de loop van deze week binnen komen. Men zei daarbij wel dat dan die weerstanden achter er weer tussenuit moeten, kan ik daar makkelijk bijkomen ?
regen...zijn toch regenpakken voor uitgevonden
:+ en in de regen rijden is leerzaam dan rij je toch heel anders met het fietsje.
Wegrijden met regen vindt ik altijd minder maar eenmaal rijdend in de regen vinnik het niet erg meer.

Behalve als het zoals onlangs een uurtje of 4 was en ik zeik en zeiknat thuiskwam dan is het ietswat minder maar eenmaal thuis weer droge kleren aan en tis weer vergeten.

gr Driver
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan