M-F ers in Ede,part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
regen...zijn toch regenpakken voor uitgevonden
:+ en in de regen rijden is leerzaam dan rij je toch heel anders met het fietsje.
Wegrijden met regen vindt ik altijd minder maar eenmaal rijdend in de regen vinnik het niet erg meer.

Behalve als het zoals onlangs een uurtje of 4 was en ik zeik en zeiknat thuiskwam dan is het ietswat minder maar eenmaal thuis weer droge kleren aan en tis weer vergeten.

gr Driver


Tja , ik rijd voor mijn plezier en gezien het tempo bij die woensdagavond nog wel eens wat hoger wil liggen heb ik er geen zin in om in de regen te rijden met banden die er om bekend staan dat ze wat minder zijn met regen :) heb mijn brommer nog veel te kort om een schuiver te riskeren.


@ Techno, ze gaan meestal tussen 18:00 en 18:30 weg... dus ik hoop dat ik 18:00 red en anders lijkt mij 18:30 ook vroeg genoeg, je groepeert daar toch en rijdt de route dan in groepjes van max 4 of zo. We moeten er dan wel voor zorgen dat we meegaan met iemand met zo'n kaartlees ding op zijn stuur:P, want ik ga niet met een los papiertje om de 100 meter stoppen om te kijken wat de volgende afslag is :P

@soes, thanks !
 
Laatst bewerkt:
Tja , ik rijd voor mijn plezier en gezien het tempo bij die woensdagavond nog wel eens wat hoger wil liggen heb ik er geen zin in om in de regen te rijden met banden die er om bekend staan dat ze wat minder zijn met regen :) heb mijn brommer nog veel te kort om een schuiver te riskeren.


@ Techno, ze gaan meestal tussen 18:00 en 18:30 weg... dus ik hoop dat ik 18:00 red en anders lijkt mij 18:30 ook vroeg genoeg, je groepeert daar toch en rijdt de route dan in groepjes van max 4 of zo. We moeten er dan wel voor zorgen dat we meegaan met iemand met zo'n kaartlees ding op zijn stuur:P, want ik ga niet met een los papiertje om de 100 meter stoppen om te kijken wat de volgende afslag is :P

@soes, thanks !
Met plezier in regen rij ik ook niet echt ofcourse , met droog weer rijdt ook een stuk fijner das waar.
En als het tempo ook in de regen wat hoger ligt wat je zegt dan is het sowieso al weer iets anders rijden dan bijv. rustig aan in de regen.
Ik rij overigens wel met alle soorten banden ook in de regen en merk eigenlijk nooit echt verschil , ik ben niet zo,n bandenvergelijk figuur zolang ze maar zwart zijn met voldoende profiel vindt ik het wel best.

ik heb de motoren al wat langer maar maak liever ook geen schuiver dat kost alleen maar geld meestal.

gr Driver
 
Rij ik daar 's morgens rustig over de A12,word ik ingehaald door MarlBoros op z'n xj,hij zwaaien,ik toeteren,ik kom dat motortuig echt overal tegen :+

tis schandalig ook :+

heb heerlijk gereden vandaag :]
geen bekende gezien zoals gewoonlijk.....

wel een groene sportmotor met man in het leer pratend met blond vrouwtje aan de kant van de Utrechtse weg tussen Oosterbeek en Renkum, met MF sticker, ik wilde toeteren, maar kon het ding zo snel niet vinden :o
 
Rij ik daar 's morgens rustig over de A12,word ik ingehaald door MarlBoros op z'n xj,hij zwaaien,ik toeteren,ik kom dat motortuig echt overal tegen :+

Haha.. ja ja weer gespot *O*

Ik knalde de snelweg op en nog geen 2 minuten later zie ik dat gevaarte rijden, denk heeej is ff kijken of dat VMM is...Goed gegokt dus.

@poes: als de motor echt groen was, dan kan ik het niet zijn.


Hier ff de beloofde piccies van mn nieuwe helm...


full




full
 
Zo vandaag ritje gemaakt met MC de kraats... Tempo zat er goed in zeg...

Weer veel leermomenten en het ging steeds lekkerder naarmate de rit vorderde :)

Jammer dat je er wederom niet bij was Techno, ik was er ook pas 19:00 , kon die mensen met pup en al niet zo maar naar buiten gooien he , maar was net op tijd, want toen maakte de groep zich gereed om weg te rijden dus kon meteen aanhaken

Nu mijn nest in :W
 
mogge....ik ben weg , lekker ri de Dolemieten om eens echt wat te :] ipv al die vlakke meuk hiero.

Doeiiiii :W

gr Driver
 
morge

fijne rit driver :W

mooie helm marlboros en bijna ruisloos rijden nu?

een dagje vrij vandaag...lees ''ik moet de rest van het huis verven''
kom af en toe wel even gluren hier :+

MC de Kraats, zit dat niet naast Neerlandia?
 
Zo hier nog 1 die gister een heel eind gereden heeft. Ben naar streefkerk geweest (ligt ook aan de rijn) om voor motortassen te kijken, het was een eindje rijden maar een leuk ritje heb bijna alles via de dijk gereden alleen de terug weg over de A15 heen :)

Heel veel vliegjes etc echt mega erritant ook als ze niet doodspatten op je vizier, maar vrolijk doorblijven lopen van links naar rechts B|
 
Zo hier nog 1 die gister een heel eind gereden heeft. Ben naar streefkerk geweest (ligt ook aan de rijn) om voor motortassen te kijken, het was een eindje rijden maar een leuk ritje heb bijna alles via de dijk gereden alleen de terug weg over de A15 heen :)

Heel veel vliegjes etc echt mega erritant ook als ze niet doodspatten op je vizier, maar vrolijk doorblijven lopen van links naar rechts B|

Tja als je 40 km/u blijf rijden kunnen die vliegjes idd zonder moeite van links naar rechts lopen :p
 
Zo hier nog 1 die gister een heel eind gereden heeft. Ben naar streefkerk geweest (ligt ook aan de rijn) om voor motortassen te kijken, het was een eindje rijden maar een leuk ritje heb bijna alles via de dijk gereden alleen de terug weg over de A15 heen :)

Heel veel vliegjes etc echt mega erritant ook als ze niet doodspatten op je vizier, maar vrolijk doorblijven lopen van links naar rechts B|


heb je geen vizierwissers 8-)
 
vanaaf niet meer ;)

heb iig net mn eten op :Y
had weer mogen overwerken

en zo eerst is even in de lesboeken duiken :Y
maandag aaf heb ik examen voor vca |( |( |(

Maak je geen zorgen, beetje (goed) logisch nadenken is voldoende. Ik heb mijn VCA ook gehaald, zonder een enkel ding uit het boek te leren. Sterker nog, ik vertikte het om dat boek van € 30,- te kopen. Dus je ziet, 30 euro in me zak gehouden, en wel gratis VCA geslaagd... :P
 
mooie helm marlboros en bijna ruisloos rijden nu?


Yep, hij zeker stil, toen ik hem voor het eerst testte en ik reed 100km/u , leek het (kwa geluid) of ik 50km/u reed, terwijl het met die oude meuk juist anders om was.
En deze is een licht gewicht, je voelt hem niet zitten,kan gewoon met hoge snelheid mijn hoofd naar links en rechts draaien zonder dat de helm ineens je hoofd om rukt.
Ben er erg tevreden over!
Straks nog nieuwe pakkie...duurt nog wel ff '(

Nu wil ik nog vlotter (lees SNELLER) rijden, want ik zit lekkerder, alleen mn motor wilt niet echt (wel kwa vermogen,alleen niet kwa wegligging) dingetje is te licht, als er een sterke wind staat wilt ie gaan swieberen, alleen bij echt stille wind dan kan ik hem wel doortrekken,maarja, tis natuurlijk geen racer.
Voornaamste is dat het rijden gaat al een stuk lekkerder,daar gaat het om.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan