M-F ers in Ede,part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maak je geen zorgen, beetje (goed) logisch nadenken is voldoende. Ik heb mijn VCA ook gehaald, zonder een enkel ding uit het boek te leren. Sterker nog, ik vertikte het om dat boek van € 30,- te kopen. Dus je ziet, 30 euro in me zak gehouden, en wel gratis VCA geslaagd... :P
das leuk...heb het boek gekregen van mn werk O-)

heb em even een beetje doorgebladert, en een paar vragen gemaakt.
en steeds per hoofdstuk vd 10 vragen er 2 fout

dus das netjes lijkt me
 
Vandaag moest Wilco voor komen. Voor de helft van dit topic wel bekend iemand.
Hij is zijn rijbewijs in totaal 6 maanden kwijt, waarvan er al 3 verstreken zijn. Maar over 3 maanden is de zomer ook zo goed als voorbij. Hij zegt zijn motor te verkopen omdat hij anders veel te veel verlies lijd op de motor, en in de winter rijd er ook niet mee. Sjammer .
 
Yep, hij zeker stil, toen ik hem voor het eerst testte en ik reed 100km/u , leek het (kwa geluid) of ik 50km/u reed, terwijl het met die oude meuk juist anders om was.
En deze is een licht gewicht, je voelt hem niet zitten,kan gewoon met hoge snelheid mijn hoofd naar links en rechts draaien zonder dat de helm ineens je hoofd om rukt.
Ben er erg tevreden over!
Straks nog nieuwe pakkie...duurt nog wel ff '(

Nu wil ik nog vlotter (lees SNELLER) rijden, want ik zit lekkerder, alleen mn motor wilt niet echt (wel kwa vermogen,alleen niet kwa wegligging) dingetje is te licht, als er een sterke wind staat wilt ie gaan swieberen, alleen bij echt stille wind dan kan ik hem wel doortrekken,maarja, tis natuurlijk geen racer.
Voornaamste is dat het rijden gaat al een stuk lekkerder,daar gaat het om.
Koop een 600tje van 1990 of jonger,dat gaat al behoorlijk hard en je kunt er lekker strak mee sturen, op een dijk bv blijf je die zware jongens gewoon voor.
 
Daar heb ik over na zitten denken, maar het vrouwtje wil ook goed zitten he..
Ik heb al eens een cbr600 gehad, reed echt perfect,alleen voor een duo is het niks,en aangezien ik toch best veel met me vrouwtje achterop neem,is het toch wel een must om een goede motor daarvoor tehebben.
Ze wil in ieder geval 1 waar niet teveel hoogte verschil in zit en niet tever naar voren ligt, die VFR die we graag willen hebben loopt wel iets omhoog,maar verschilt niet echt veel met een normale tour motor en het stuur is ook niet telaag, vandaar ook dat de VFR een race/tour motor is.
Maar nog ff goed rond kijken en dan zien we wel,eerst deze in perfecte conditie maken (hier en daar wat vernieuwen) en dan kijk ik wel verder,maar verlopig rijd deze nog heerlijk,alleen net wat ik zeg, de iets hogere snelheden kan hij niet aan als er teveel wind staat.
 
Mijn FJ1200 is ideaal als je veel met duo rijdt en redelijk wat afstanden,trekt altijd en niet veel last van wind,maar dat komt omdat ie ook vrij zwaar en lomp is,hou ik persoonlijk wel van,maar is weer niet wat jij zoekt als je echt aan het sturen wilt,al heb ik sommige zien rijden met zo'n tank alsof het een 400tje is :9 Een VFR 750 is wel een motor waar je al wat beter mee uit de voeten kunt en ook wel geschikt voor een duo,maar dat merk je wel als je gaat proefrijden.
 
Ach, kheb nog tijd zat, verlopig eerst het huis, dan kijken voor een nieuwe Bike, zo een Yamaha FJ 1200 of andere merken vind ook mooi, zou gewoon als de tijd er is (en het geld) op een paar verschillende motoren moeten rijden om te weten wat ik echt wil.

Er kwam een paar jaar geleden zo een naked Suzuki uit, geloof een 1300 Blauw/wit kleurencombi... Super vet,maar vergt wel ervaring zo een ding te rijden.
 
Laatst bewerkt:
Ervaring doe je nu op door kilometers te maken,dus dat komt vanzelf,maar cc's zeggen niet alles,de 1200 van mij is een gemoedelijke motor,loopt wel hard en heeft pk's genoeg,maar geen zenuwachtig ding en een wat minder ervaren rijder kan er ook wel mee oveweg,alleen bij langzame snelheid kan het gewicht je parten spelen en op dijkjes als je achter dat lichte spul aangaat :X
 
krl dat vca stelt geen ruk voor :Z ik heb het ook via me werk gedaan. ik had niks geleerd en had geen 1 fout *O*
okeej dan *D

en het leuke is ook nog eens...het merendeel wat er id map staat gebruiken we niet eens op mn werk _O-

zie het maandag vanzelf wel :Y
en het leuke is ook nog....krijg op het werk avond eten, en de uren dat ik aanwezig ben + het examen erbij, mag ik gewoon doorschrijven :Y
dus gewoon centen verdienen met nix doen _O-
 
owja...soesje doet ook aan schieten trouwens :Y

y1p2eahDxVowWt3W0WMnui0Mz5VpFVkv19n.jpg

weet niet als dit ook meetelt :+
 
@soes
leuke schietfoto! *O*

geen idee wat VCA is :?
maar klinkt makkelijk :+

@techno
wat voor motor gaat er te koop staan bij Wilco? O-)


ik ga deze ochtend weer eens voor de echte pk :9
:W
 
:W hallo allemaal *D

alles goed met iedereen?? lees dat iedereen zich wel vermaakt heeft

@ mike met zn pakkie *D
@ driver met je xj club
@ poes met schieten
@ VMM *O* nu dus voor de 2de keer gespot
@ darkman ben je ze nu dan toch allemaal kwijt??

en ik heb heerlijk asosiaal veel en lekker gereden afgelopen week *O* meer als 400 km...

dus nu is het tijd om het forum weer bij te lezen, en jullie weer ff plat te spammen })

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan