Wijs dan even aan welke M5 draad hebbenBoonstra heeft uitverkoop…
ZoietsWijs dan even aan welke M5 draad hebben
Maar hoe moet ik me dat M5 schroefdraad voorstellen trouwens? Meestal druk je de bout er gewoon door
Je hoeft niet te zagen, als de moer er af is hou je het stuurgewicht over (ja, wel de imbus er uit trekkenBekijk bijlage 1720185
Zaag langs groene streep en M5 inbus erin?
Snap ik, maar aan de hand van clank zijn foto denk ik dat het kleine uitsteeksel net niet in het stuur valt.Je hoeft niet te zagen, als de moer er af is hou je het stuurgewicht over.
Maar is m5 daarvoor de standaard maat?Je hoeft niet te zagen, als de moer er af is hou je het stuurgewicht over (ja, wel de imbus er uit trekken).
Dat is wel iets meer werk en een grote kans dat het mis gaat als je weinig ervaring hebt met tappen.Je kunt natuurlijk ook andersom redeneren en er een m6 draadtap in jagen.
Dat was mij niet echt duidelijk.Snap ik, maar aan de hand van clank zijn foto denk ik dat het kleine uitsteeksel net niet in het stuur valt.
Stuur is van staal. En nou kan ik best aardig tappen, maar het risico dat het vast komt te zitten neem ik liever even niet. Ook deels omdat mijn tappen niet van ideale kwaliteit zijn.Je kunt natuurlijk ook andersom redeneren en er een m6 draadtap in jagen.
Dat bedoel ik, krijg je weer een inbusje die niet lekker in het midden zit enzo..Nee, m6
Beun truc. Inbus in de boormachine, vijl ongeveer op 45 graden tegen de kop aan schroefdraad kant. Et voila een centrerende inbus.Dat bedoel ik, krijg je weer een inbusje die niet lekker in het midden zit