Maatvoering Suomy helm, verschillend per model?

Frosty

MF veteraan
9 mei 2003
1.184
0
Beste allen,

heeft iemand enig idee of de maatvoering voor Suomy helmen voor alle modellen hetzelfde is?

Ik heb momenteel een gunwind, maar wil er graag een vandal of spec 1r bijkopen. Als ik op de maatvoering van de gunwind af ga, durf ik deze best via internet te bestellen, aangezien dit erg veel geld scheelt.

Mocht er binnen de modellenreeksen al verschil zitten, maakt het 't iets moeilijker.

Hopelijk heeft iemand er ervaring mee.

Gr.
Frosty
 
Laatst bewerkt:
De Gunwind maatserie is gebaseerd op 2 schaalmaten, de Spec1r en de vandal is gebaseerd op 3 schaalmaten. Hierdoor is de pasvorm en maatvoering van de Gunwind anders dan de Spec1r en de Vandal.
Daarnaast beschikken de de 2 laatst genoemde over de mogelijkheid om de maatvoering van wangstukken te veranderen. Hierdoor is de maatvoering te personalizen.
 
Hoi allemaal,

Dank voor de reacties, Ik ga het proberen, wordt het niets kan ik 'm inderdaad gewoon terugsturen. Heb een S besteld, wel een M gepast en deze was te ruim, een XS lijkt me meer een kindermaat en aangezien ik een behoorlijk bolletje heb :+ zou de M moeten kloppen.

Mochten er nog tips zijn, hoor ik deze natuurlijk graag. Hoe zit het bijvoorbeeld met dat opvullen van de wangstukken?

Gr.
Frosty
 
Hoi allemaal,

Dank voor de reacties, Ik ga het proberen, wordt het niets kan ik 'm inderdaad gewoon terugsturen. Heb een S besteld, wel een M gepast en deze was te ruim, een XS lijkt me meer een kindermaat en aangezien ik een behoorlijk bolletje heb :+ zou de M moeten kloppen.

Mochten er nog tips zijn, hoor ik deze natuurlijk graag. Hoe zit het bijvoorbeeld met dat opvullen van de wangstukken?

Gr.
Frosty


De verwisselbare wangstukken zijn originele parts van Suomy en verkrijgbaar in maat xs,m en l.

Groeten I am Gone
 
Welke heb je besteld? Ben verder niet nieuwsgierig, maar wil graag alles weten... ;)
 
De Biaggi Replica, tja eens een biaggi fan..............;)
 
Die waar die nu mee rondrijdt? Die is echt mooi, heb ik ook al naar zitten kijken!
 
Nee das de spec 1r extreme, die is idd erg mooi. Ik ga voor het vorige model.
Hier een willekeurig plaatje.

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan