Macna Oasis Textieljas XXXL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen

MF veteraan
31 aug 2003
4.526
2
Emmeloord
Foto-JWYHOV6D-G.jpg

Foto-ZUOJINAF-G.jpg


Specs: Jas van sterke C-touch met ballistsiche verstevigingen op schouders en ellebogen. • Aparte uitneembaar ademend waterdicht Raintex membraan en thermo voering. • CE protectie. • Ventilatie openingen. • Side-eye reflectie. • Vision vest voorbereid. • Coat hanger.

Paar weken terug overgenomen van een mede MF-er.
Getest op waterdichtheid tijdens een weekend Eifel en de uitslag was positief. :)

Echt een meer dan prima jas. Maar ik heb momenteel een overschot aan textieljassen, ga binnenkort verhuizen en geef om diverse onbelangrijke redenen de voorkeur aan mijn andere jas.

Vandaar, deze zgan jas is dus weer te koop en de vraagprijs is weer € 140,-nu €100,-

Zelf ben ik 1,97m en net door de 3 cijfers qua gewicht.
Als je langer en/of groter bent lijkt mij dat geen probleem, maar langskomen en passen is altijd het meest verstandig.
 
Laatst bewerkt:
Hangt netjes op zijn nieuwe plekkie in het nieuwe huis.

En 4 tientjes korting. :)
De prijs is nu €100,-
 
Yep. Nog steeds te koop.
Dit jaar ongedragen. Verder nagenoeg niet van nieuw te onderscheiden.
 
Haha...
Topic ken dicht. Jas blijft.

Geen zin om hem voor een appel of een ei weg te doen.
En het blijkt toch wel een hele fijne jas als de wintervoering erin zit :)
 
Laatst bewerkt:
Ja, zoals op de foto's in de Eifel had ik hem zonder Wintervoering en dan istie toch wel erg ruim voor mij.
Maar nu het wat kouder is een rit gemaakt met binnenjas en dan past hij eigenlijk perfect. Mooie jas voor de koudere dagen dus. Zal hem niet veel gaan dragen, maar tis wel mooi om te hebben dan... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan