• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Mag ik even voorstellen --> Defenitely

Definitely

MF'er
Lid geworden
9 nov 2004
Waarderingsscore
0
Hi People!

Al enige tijd neus ik rond hier op MF. Vandaag bedacht ik me in eens: "ik heb mezelf eigenlijk niet eens voorgesteld.." |( Dus bij deze:
Ik ben dus Denise, 20 jaartjes jong en woon in Hilversum (nee, ik ben geen kakker, die hangen niet op sites als deze rond, believe me *D )
Ik studeer aan een hoge school in A`dam, waar ik het ontzettend naar mn zin heb! In mn vrije tijd, voor zover ik die heb, hang ik wat rond op het I-net. En zodoende ben ik hier, mede dankzij een vriend, ook verzeild geraakt. Zelf is hij erg bezig met 'wel' of 'niet' gaan lessen.
Okay, mijn reden om hier rond te hangen?! :?
Al enige tijd twijfel ik zelf ook over het feit of ik lessen zal gaan nemen of niet. Daarnaast vind ik het erg interessant om alle verhalen van de mensen hier te lezen. Door wat (bij) te lezen hierzo hoop ik uiteindelijk binnen nu en... :? een keuze te kunnen maken.

Mensen dat was het zo`n beetje geloof ik...
Mochten er vragen zijn, ik hoor het graag van jullie. (vraag gerust)

De groeten, veel :] plezier en tot spreeks,
Denise

Welkom... enne ga lekker samen lessen!!! Neem in ieder geval een keer een proefles dan ben je gelijk verkocht ;)

Hallo!

Welkom hier.

Je twijfelt of je motor wilt gaan rijden?
Tja, daar kunnen wij je nog geen tips over geven, maar als je hier een foto neerzet van jezelf, dan zullen we zeker een poging doen.

:9

Welkom... enne ga lekker samen lessen!!! Neem in ieder geval een keer een proefles dan ben je gelijk verkocht ;)

Hey,
Dank je!
Dat is zeker een goede optie, moet zeggen dat ik daar eigenlijk nog helemaal niet bij na gedacht had... :? Dat ga ik zeker in overweging nemen...

Groet, Denise

Hallo!

Welkom hier.

Tja, daar kunnen wij je nog geen tips over geven, maar als je hier een foto neerzet van jezelf, dan zullen we zeker een poging doen.

:^