• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Mag ik even voorstellen --> Defenitely

Definitely

MF'er
Lid geworden
9 nov 2004
Waarderingsscore
0
Hi People!

Al enige tijd neus ik rond hier op MF. Vandaag bedacht ik me in eens: "ik heb mezelf eigenlijk niet eens voorgesteld.." |( Dus bij deze:
Ik ben dus Denise, 20 jaartjes jong en woon in Hilversum (nee, ik ben geen kakker, die hangen niet op sites als deze rond, believe me *D )
Ik studeer aan een hoge school in A`dam, waar ik het ontzettend naar mn zin heb! In mn vrije tijd, voor zover ik die heb, hang ik wat rond op het I-net. En zodoende ben ik hier, mede dankzij een vriend, ook verzeild geraakt. Zelf is hij erg bezig met 'wel' of 'niet' gaan lessen.
Okay, mijn reden om hier rond te hangen?! :?
Al enige tijd twijfel ik zelf ook over het feit of ik lessen zal gaan nemen of niet. Daarnaast vind ik het erg interessant om alle verhalen van de mensen hier te lezen. Door wat (bij) te lezen hierzo hoop ik uiteindelijk binnen nu en... :? een keuze te kunnen maken.

Mensen dat was het zo`n beetje geloof ik...
Mochten er vragen zijn, ik hoor het graag van jullie. (vraag gerust)

De groeten, veel :] plezier en tot spreeks,
Denise

Welkom... enne ga lekker samen lessen!!! Neem in ieder geval een keer een proefles dan ben je gelijk verkocht ;)

Hallo!

Welkom hier.

Je twijfelt of je motor wilt gaan rijden?
Tja, daar kunnen wij je nog geen tips over geven, maar als je hier een foto neerzet van jezelf, dan zullen we zeker een poging doen.

:9

Welkom... enne ga lekker samen lessen!!! Neem in ieder geval een keer een proefles dan ben je gelijk verkocht ;)

Hey,
Dank je!
Dat is zeker een goede optie, moet zeggen dat ik daar eigenlijk nog helemaal niet bij na gedacht had... :? Dat ga ik zeker in overweging nemen...

Groet, Denise

Hallo!

Welkom hier.

Tja, daar kunnen wij je nog geen tips over geven, maar als je hier een foto neerzet van jezelf, dan zullen we zeker een poging doen.

:^

Welkom en ik persoonlijk raad je aan om motor te gaan rijden :P

Hallo!

Welkom hier.

Alsof jullie aan een foto kunnen zien of iemand geschikt is om motor te gaan rijden, haha :9
Nou, ik zal eens kijken of ik die ergens voor je neer kan poten, deal?!

Alsof jullie aan een foto kunnen zien of iemand geschikt is om motor te gaan rijden, haha :9
Daar hebben wij een extra zintuig voor. Hoe groter de foto, hoe beter we dat kunnen inschatten O-)

Ja dat kunnen wij.
De boel niet onderschatten he! Wij hebben hier vele verborgen talenten!!!

8-)

Maar we hebben een deal!

hej maare heb je al een foto gevonden ? :P

ennuh welkom!

Welkom!!!

mooie tekening voor jou van mij:

full

Maar 1tje uit hilversum zie ik! :)
ik kom zelf uit bussum, en was regelmatig in hilversum (zat daar op school) met met mijn kawa ZXR400, misschien heb je mij wel eens zien rijden ofzo ;)

Ga eens een proefles nemen idd! Motorrijden is geweldig, er gaat een wereld voor je open, echt! Als je een rijschool zoekt, zou ik als ik jou was eens bij jan ter beek in bussum gaan kijken. Die zijn erg goed. Als het goed is kan je daar een proefles nemen voor 70 euro, en dan mag je 2 uur lang rijden en kijken of het je bevalt :)

Ojha... ik weet niet of het al gezegt was, maaruhhh PICCIE! O-) ;)

Terug
Bovenaan Onderaan