Definitely
MF'er
Hi People!
Al enige tijd neus ik rond hier op MF. Vandaag bedacht ik me in eens: "ik heb mezelf eigenlijk niet eens voorgesteld.."
Dus bij deze:
Ik ben dus Denise, 20 jaartjes jong en woon in Hilversum (nee, ik ben geen kakker, die hangen niet op sites als deze rond, believe me
)
Ik studeer aan een hoge school in A`dam, waar ik het ontzettend naar mn zin heb! In mn vrije tijd, voor zover ik die heb, hang ik wat rond op het I-net. En zodoende ben ik hier, mede dankzij een vriend, ook verzeild geraakt. Zelf is hij erg bezig met 'wel' of 'niet' gaan lessen.
Okay, mijn reden om hier rond te hangen?!
Al enige tijd twijfel ik zelf ook over het feit of ik lessen zal gaan nemen of niet. Daarnaast vind ik het erg interessant om alle verhalen van de mensen hier te lezen. Door wat (bij) te lezen hierzo hoop ik uiteindelijk binnen nu en...
een keuze te kunnen maken.
Mensen dat was het zo`n beetje geloof ik...
Mochten er vragen zijn, ik hoor het graag van jullie. (vraag gerust)
De groeten, veel
plezier en tot spreeks,
Denise
Al enige tijd neus ik rond hier op MF. Vandaag bedacht ik me in eens: "ik heb mezelf eigenlijk niet eens voorgesteld.."
Dus bij deze:Ik ben dus Denise, 20 jaartjes jong en woon in Hilversum (nee, ik ben geen kakker, die hangen niet op sites als deze rond, believe me
)Ik studeer aan een hoge school in A`dam, waar ik het ontzettend naar mn zin heb! In mn vrije tijd, voor zover ik die heb, hang ik wat rond op het I-net. En zodoende ben ik hier, mede dankzij een vriend, ook verzeild geraakt. Zelf is hij erg bezig met 'wel' of 'niet' gaan lessen.
Okay, mijn reden om hier rond te hangen?!
Al enige tijd twijfel ik zelf ook over het feit of ik lessen zal gaan nemen of niet. Daarnaast vind ik het erg interessant om alle verhalen van de mensen hier te lezen. Door wat (bij) te lezen hierzo hoop ik uiteindelijk binnen nu en...
een keuze te kunnen maken. Mensen dat was het zo`n beetje geloof ik...
Mochten er vragen zijn, ik hoor het graag van jullie. (vraag gerust)
De groeten, veel
plezier en tot spreeks,Denise

te snel lezen en klikken haha