Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er leuk uit, maar waarom niet een tentje op de motor meenemen samen met 2 onderbroeken en een extra shirt?![]()
Niks lekkerder dan kamperen![]()

als je die GSA inruilt voor een goldwing kun je die caravan erachter hangen
Tja, vrouw en 3 kids, gaat niet passen !
Blij dat mijn kinderen haast de deur uit zijn en mijn vrouw lekker met mijn dochters naar Turkije gaat![]()
Kan ik mooi in mijn eentje op de motor weg ...............met een tentje![]()

en dan zit je in een koekblik. rijden moet je toch.Na weer een dag snelweg terug naar huis rijden kijk ik ook wel's wat rond.
Aanhanger lijkt me dan weer niks.
Bus met de motoren erin, of pickup met de motor erop lijkt me mooier.
Nog een optieHeld! Zelf gemaakt of??totaalplaatje van de combi in Turkije[afbeelding]
3 koffers een tanktas en een rugtas. en dat voor een hotel vakantie. hoe krijg je dat voor elkaar?Deze zomer gekozen om met het brommertje weg te gaan. 3 koffers, een rugzak en een tanktas. 10 dagen en van hotel naar hotel. Met een mooi geplande route is de rit erheen het eerste deel van de vakantie. Alleen de stukken in Belgie en Nederland zijn rampzalig saai en vervelend. Buiten het terugkeren in belgie heb ik nooit op de snelweg gereden.
3 koffers een tanktas en een rugtas. en dat voor een hotel vakantie. hoe krijg je dat voor elkaar?

die gaan toch iedere middag te shoppen en ze kunnen het maar 1x aan.Vrouw?![]()
Die linkse, de eerste bmw waar ik op reed, wat een motor!Huisje huren , motor op de aanhangwagen tot ginder , kan niet makkelijker zijn .
[Dode link]

Die linkse, de eerste bmw waar ik op reed, wat een motor!![]()
![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)