Mannesmann

Ik heb de blauwe doos van Louis, 108 delig voor 50 euro (vorig jaar), en nog niks kapot... Komt ook bij Mannesmann vandaan heb ik het idee. Alleen dop 23 zit er dan net niet in, en de lange (bougie) dop 18... Maar ik verbaas me toch wel eens in positieve zin over de kwaliteit, ook van de kleine ratel die wel wat te verduren heeft gehad.
 
Heb zelf ook al jarenlang drie van die groene koffers thuis staan :) Worden zeer veel gebruikt. Alleen de kleine ratel heeft het begeven en een imbusje is afgebroken. Verder prima set!

Ohja je moet het niet een nachtje buiten laten liggen, is wel wat gevoelig voor roest...
 
Ik heb de doppenset van mannesman(groen), tot volle tevredenheid :} (was een kadootje van mijn vrouwtje).

Op het verlanglijstje staan nog een goed setje schroevendraaiers en ring/steeksleutels en nog veel meer trouwens :X :Y :+
 
Laatst bewerkt:
Aldi (ja, die ja!) laat veel van hun gereedschap bij mannesmann maken, Niet dat je meteen een Aldi setje moet gaan halen, het is maar dat je het weet.
Ik heb een steek/ring sleutelset van de aldi liggen, sleuteltje twaalf is in de bek beschadigt door ons gemisbruik :P Gebruik ik ook amper, alleen als ik toevallig een ringsleutel nodig heb.

Maar daarnaast heb ik nog een inbusset van de lidl/aldi en die zijn (voor mij) echt perfect. Pasvorm is supergoed en heb er al heel wat flink vaste boutjes mee los gekregen, bij de ene grootste zelfs zoveel kracht op gezet dat hij is getordeert maar de bout heel bleef :} Uiteraard geen superspul als je het kan buigen maar ik krijg er alles mee los zonder beschadigingen, dat is voor mij het belangrijkste.
 
Laatst bewerkt:
ik heb nu een jaar of 2 de 215 delige set (groene koffer) en ik ben vrachtwagen monteur en ik gebruik deze koffer als ik bij een klantje s'avonds aan huis repareer en dit gaat perfect , zeer goed spul ,ben dik tevreden.
full
 
Ik heb me set inmiddels binnen en ben onder de indruk.
Het is een enorme koffer, niet te vergelijken met de gemiddelde accuboormachine koffer b.v.
Ratels voelen goed, in bovenste deel (op afbeelding hierboven) doppen zitten in een soort houders die draaien en waar je de doppen vanaf trekt zodat ze niet door de koffer vliegen.
Maar er zit ook een schot tussen de twee compartimenten wat je vast drukt tegen de ring/steek sleutel kant.
Kan niet veel zeggen over de kwaliteit verder omdat ik heb nog maar net heb en geen verder geen referentie heb naast mijn 15 euro kostende rommel set voor me brommer van 15 jaar terug...en dat is geen eerlijke vergelijking. :)
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
14
Weergaven
2K
Anoniempje313
A
Terug
Bovenaan Onderaan