marcel nsr

marcel nsr

Die hard MF'er
26 mei 2005
390
3
Veldhoven
Hallo allemaal
ik heet dus Marcel woon in de omgeving van Eindhoven en ben helemaal gek van 2 takten
Daarom heb ik zelf deze zeer zeldzame Honda NSR 250 r mc21 uit 1991
steve250.jpg

deze ligt momenteel uit elkaar om weer helemaal niew en sneller weer op de straat te verschynen dus geen 43 pk maar zo rond de 64 pk is de bedoeling
Ik ben tevens op zoek naar andere nsr ryders of 2 takt fans merk? dus die kunnen zich altyd melden by my
ik heb deze nsr nu 3 jaar en heb er veel plezier mee beleeft.
Heb hiervoor 3 kawa's zzr 600 gehad maar dit is veel leuker,dus deze is een blyver.
myn andere hobby is myn auto een reno 5 gt turbo ook klein en zeer snel.
veel motor plezier zou ik willen zeggen en misschien tot ziens
Marcel
 
Laatst bewerkt:
welkom :)

zeker zeldzaam en blijft tijdloos...
laat wat foto's van je projectje zien hier op het forum!
 
Hallo allemaal
ik heet dus Marcel woon in de omgeving van Eindhoven en ben helemaal gek van 2 takten
Daarom heb ik zelf deze zeer zeldzame Honda NSR 250 r mc21 uit 1991
[afbeelding]
deze ligt momenteel uit elkaar om weer helemaal niew en sneller weer op de straat te verschynen dus geen 43 pk maar zo rond de 64 pk is de bedoeling
Ik ben tevens op zoek naar andere nsr ryders of 2 takt fans merk? dus die kunnen zich altyd melden by my
ik heb deze nsr nu 3 jaar en heb er veel plezier mee beleeft.
Heb hiervoor 3 kawa's zzr 600 gehad maar dit is veel leuker,dus deze is een blyver.
myn andere hobby is myn auto een reno 5 gt turbo ook klein en zeer snel.
veel motor plezier zou ik willen zeggen en misschien tot ziens
Marcel

Hoi Marcel,
Ik ben geen specifieke NSR fan, maar wel een tweetakt fan. Mooi ding hoor. Wat ga je eraan doen om het vermogen op te krikken?
Ik rijd zelf een Vdue. Op het forum tref je wel een paar specifieke 2takt Topics aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan