marushin helm ..waar?

jeroendek

MF veteraan
13 okt 2008
2.132
0
he luitjes

ik zag laatst in de bigtwin een helm staan die ik wel graag wil hebben ..

de marushin c139 ..

maar nu zoek ik eigenlijk een motorzaak in omgeving friesland die dat merk ook verkopen , ik wil hem namelijk wel eerst passen voor dat ik hem koop (kan natuurlijk niet lekker zitten )

nou ben ik al bij verschillende zaken geweest maar was de eerste die naar dat merk vroeg , zou hem mischien wel kunnen bestellen via internet maar koop eigenlijk niets zonder hem te kunnen passen ...

dus wie o wie weet er in de buurt van friesland een motorzaak die dat merk verkoopt??
full
 
hee jeroen,

Motorcentrum friesland is dealer van Marushin. Ik heb mijn helm hier ook weg.
Dit zit in Wommels. Niet totaal onbelangrijk, ik ben erg tevreden met Marushin.
Suc6 :W
 
Laatst bewerkt:
hee jeroen,

Motorcentrum friesland is dealer van Marushin. Ik heb mijn helm hier ook weg.
Dit zit in Wommels. Niet totaal onbelangrijk, ik ben erg tevreden met Marushin.
Suc6 :W


Van welk topic kennen we die zaak ook alweer :+


Ik begrijp trouwens nog steeds niet waarom mensen nog pothelmpjes kopen. Misschien zit het lekkerder en geeft het je iets meer gevoel van vrijheid, ik weet het niet, maar ik weet wel dat ik al pijn aan mijn kin had toen ik met 10 kmh onderuit ging met mijn fietsje, laat staan dat je met 100 op je waffel gaat :X
 
Van welk topic kennen we die zaak ook alweer :+


Ik begrijp trouwens nog steeds niet waarom mensen nog pothelmpjes kopen. Misschien zit het lekkerder en geeft het je iets meer gevoel van vrijheid, ik weet het niet, maar ik weet wel dat ik al pijn aan mijn kin had toen ik met 10 kmh onderuit ging met mijn fietsje, laat staan dat je met 100 op je waffel gaat :X

ik vind het gewoon een mooi helmpje , en het is ook niet de bedoeling om ermee onderuit te gaan (al zou het natuurlijk zomaar kunnen gebeuren ) maar gaan we niet vanuit , en ik vind het wat beter bij mijn motor passen ....
 
ik vind het gewoon een mooi helmpje , en het is ook niet de bedoeling om ermee onderuit te gaan (al zou het natuurlijk zomaar kunnen gebeuren ) maar gaan we niet vanuit , en ik vind het wat beter bij mijn motor passen ....


Ik ga er ook niet van uit dat ik op mijn gezicht ga, maar een onoplettende koekblikker ofzo kun je nooit uitsluiten. en mocht het gebeuren houd ik toch liever mijn gebit in mijn hoofd ipv 5 meter ernaast :P

Maar ieder zijn ding he ;)
 
ik vind het gewoon een mooi helmpje , en het is ook niet de bedoeling om ermee onderuit te gaan (al zou het natuurlijk zomaar kunnen gebeuren ) maar gaan we niet vanuit , en ik vind het wat beter bij mijn motor passen ....

Ik vind het ook wel een mooie helm, past idd beter bij een shadow :Y
Ja qua veiligheid moet je idd iets inleveren maar daar tegenover staat dat het
verkeer in friesland heel wat gemoedelijker is dan overig nederland ;)
 
Ik vind het ook wel een mooie helm, past idd beter bij een shadow :Y
Ja qua veiligheid moet je idd iets inleveren maar daar tegenover staat dat het
verkeer in friesland heel wat gemoedelijker is dan overig nederland ;)


het verkeer is hier idd wel wat gemoedelijker ,maar dat wil nog niet zeggen dat er natuurlijk niets kan gebeuren ... 2 weken geleden de eerste motorrijder verongelukt in appelscha .....

maar ik vind het idd gewoon een leuk helmpje , en mocht dat ooit mijn gebit kosten nou ja dan maar een kunst gebit ............

(ben toch al getrouwt ) *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan